میفا ۹؛ خودروی چینی گران قیمت راهی بازار استرالیا شد(+عکس)

مکسوس برای میفا ۹ از تک موتور الکتریکی استفاده کرده که با محور جلو در ارتباط است. میزان خروجی این پیشرانه ۲۴۱ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر است…

موبنا – همزمان با معرفی خودروی کلاس MPV از کمپانی مکسوس به نام میفا، آن را معرفی کردیم که جزئیات مرتبط از لینک زیر قابل دسترسی است:

اهمیت این مینی ون باکیفیت به اقبال بازارهای خارجی برای میزبانی از آن مربوط می شود. یکی از مهمترین بازارهای هدف برای میفا ۹، کشور استرالیا است که این خودرو با نام ال دی وی میفا ۹ وارد آنجا خواهد شد.

میفا 9؛ خودروی چینی گران قیمت راهی بازار استرالیا شد(+عکس)

مکسوس به عنوان زیرمجموعه کمپانی بزرگ سایک چین، محصولات باکیفیتی برای این برند تولید می کند.

از مشخصات ال دی وی میفا ۹ باید به پیشرانه تمام الکتریکی آن اشاره کنیم که انرژی مورد نیاز خود را از بسته باتری ۹۰ کیلووات ساعت تامین می کند. این باتری برد حرکتی ۴۴۰ کیلومتر را برای میفا ۹ تضمین خواهد کرد.

با استفاده از فناوری شارژ سریع و ایستگاه شارژی که ابزار لازم را در اختیار بگذارد، می توان ظرفیت باتری را طی ۳۵ دقیقه از ۳۰ به ۸۰ درصد رساند.

 ال دی وی میفا ۹

مکسوس برای میفا ۹ از تک موتور الکتریکی استفاده کرده که با محور جلو در ارتباط است. میزان خروجی این پیشرانه ۲۴۱ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر است.

در بخش کابین نیز با یکی از بهترین های این کلاس در جهان روبرو می شویم که در ۳ تریم با نام های Mode /Executive/Luxe عرضه می شود. در تمامی این تریم ها مینی ون میفا ۹ با جانمایی ۳ ردیف صندلی تحویل مشتریان می شود.

میفا 9؛ خودروی چینی گران قیمت راهی بازار استرالیا شد(+عکس)

در تریم پرچمدار، صندلی های ردیف دوم از نوع کاپیتانی(۲ عدد) هستند. گرم کن و تهویه صندلی و ماساژ بخشی از ویژگی های این صندلی سفارشی محسوب می شود.

سیستم تهویه اتوماتیک با دریچه های اختصاصی برای هر ردیف، ۷ پورت یو اس بی، درب جانبی برقی، سیستم صوتی استریو و… نیز از دیگر جذابیت های میفا ۹ هستند.

میفا ۹ در بازار استرالیا از ۱۰۶ هزار دلار استرالیا قیمت دارد که حدود ۷۰ هزار دلار آمریکا می شود. در تریم پرچمدار نیز برچسب قیمت به ۸۶۵۲۲ دلار می رسد.

 

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا