وضعیت مالیم همچون ژله تکانه هایی خورد

یک استارت خوب لازم است تا به آنچه که می خواهیم برسیم و به جلو برویم و مطمنا نتیجه حاصله از آن بسیار خوب است به خاطر دارم که از دوران کودکی عاشق شیرینی و ژله بودم و این امر باعث شد تا شغل خود را در این زمینه انتخاب کنم و پول خوبی را به دست بیاورم.

ژله پرتقال

به جرأت می‌ توان گفت که دومین میوه ای که بعد از سیب بسیار در جهان محبوب بوده و از پر مصرف ترین انواع میوه ها در بین عموم مردم است پرتقال می باشد که ژله پرتقال آن نیز بسیار محبوب بوده که این گیاه بومی شمال شرق هند می باشد. که از رایج ترین انواع میوه ها بوده که خواص بسیار زیادی را داشته و همچنین در چهار فصل می ‌تواند در سبد غذایی مورد استفاده در خانوارهای ایرانی قرار گرفته تا از آن مورد استفاده قرار دهند و همچنین از خواص آن بهره بگیرند.

که البته این میوه بسیار پر مصرف شگفت انگیز به دلیل همیشگی بودنش ممکن است تا حدود بسیار زیادی تکراری نیز شده باشد اما به دلیل خاصیتهای بسیار فراوان و همچنین طعم بسیار لذیذی که داشته همواره مورد استقبال گروه بسیار زیادی از افراد قرار گرفته و همواره افراد برای خرید آن تمایل بسیار زیادی از خود نشان می دهند.

وضعیت مالیم همچون ژله تکانه هایی خورد

ژله تزریقی

برای تهیه ژله تزریقی حتما باید از ظرف شفاف استفاده بشه كه میتونه شیشه ای یا یك بار مصرف شفاف باشه كه به نظر من بهتره از یك بار مصرف شفاف استفاده كنید تا راحت تر از قالب جدا بشه!در ابتدا ظرفتون رو با آب سرد بشورید و ۵تا۱۰دقیقه داخل فریزر قرار بدید.بعد خارجش كنید و كاملا چربش كنید البته با روغن مایع!

هر بسته ژله آلوئه ورا رو با ۱لیوان آب جوش مخلوط كنید و داخل مایكروویو بذارید یا به روش بنماری كاملا مخلوط كنید تا ذره اضافی داخلش نباشه و بعد ۲سوم لیوان آب سرد سرد بهش اضافه كنید و بعد مخلوط كنید و ۴تا۵ ساعت بذاریدش داخل یخچال اگه زمان کمتر بشه ژله موقع تزریق پاره میشه و اگه بیشتر بشه تزریق توش به خوبی انجام نمیشه.

چند ظرف كوچك انتخاب كنید و داخلش خامه بریزید و به هر كدوم چند قطره رنگ خوراكی اضافه كنید تا رنگی بشن.یه خورده شل میشه که اشکالی نداره. توجه کنین که خامه زیاد استفاده نمیشه پس زیاد رنگ نکنین که اضافه نیاد.

وضعیت مالیم همچون ژله تکانه هایی خورد

 

پودینگ آماده

پودینگ آماده نوعی غذا یا میان وعده محسوب می شود، که می تواند بر اساس ترکیبات داخلی خود تند، شیرین و شور باشد. تاریخ نشان می دهد در گذشته دور آمریکایی ها به منظور لذیذ بودن یک غذا یا دسر نام آن را پودینگ می نامیدند، شاید به همین دلیل بوده است که تا مدت زیادی پودینگ در آمریکا با عنوان دسر شناخته می شد.

امروزه در برخی از کشور های آمریکایی برای نشان دادن شیرین بودن و لذیذ بودن یک دسر از واژه پودینگ استفاده می کنند، جالب است بدانید که هنوز هم در برخی نقاط آمریکا واژه پودینگ و دسر مترادف یک دیگر هستند. اگرچه پودینگ در برخی از نقاط جهان طعمی شیرین دارد، اما در اروپا پودینگ ها تنها محدود به طعم شیرین نمی شوند و برخی نقاط از اروپا پودینگ هایی با طعم سبزیجات، پودینگ فلفلی چیلی، پودینگ استیک و … را ابداع کرده اند.

وضعیت مالیم همچون ژله تکانه هایی خورد

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا