الیس؛ ویلای لوکس روی چرخ! (+فیلم و عکس)

الیس یک پروژه کاملا سفارشی است که به گفته سی‌ام‌سی کاروان بین ۵۵۵۰ تا ۶۰۰۰ ساعت کار برای تکمیل چنین پروژه ای نیاز است.

موبنا – شرکت سی‌ام‌سی کاروان (CMC Caravan) که دفتر مرکزی آن در برگانتینو، ایتالیا قرار دارد، در زمینه تولید خانه های لوکس متحرک فعالیت می کند.

سی‌ام‌سی کاروان تریلرهای لوکس سفارشی خود را بیشتر برای بازارهای اروپای شمالی و مرکزی مانند فرانسه، آلمان، انگلیس، دانمارک، نروژ، فنلاند و اسکاتلند تولید می کند. این کسب و کار خانوادگی که در سال ۱۹۶۱ تاسیس شده است، ابتدا در زمینه نجاری فعال بوده و پس از آن، تبدیل اتوبوس های قدیمی مدرسه و در نهایت فعالیت خود در زمینه تولید تریلرهای لوکس را آغاز کرده است.

سی‌ام‌سی کاروان تریلرها یا خانه های لوکس متحرکی را تولید می کند که اغلب به دلیل اندازه و وزن خود باید یدک کشیده شوند. بیشتر محصولات سی‌ام‌سی کاروان دارای حداقل سه بخش جانبی قابل باز شدن هستند که هرچه بیشتر اندازه تریلر را گسترش می دهند. سی‌ام‌سی کاروان نخستین شرکت جهان است که تریلری با پنج بخش جانبی قابل باز شدن ارائه کرده، در نتیجه می توان گفت که تجربه زیادی در این زمینه دارد.

 

 

الیس؛ ویلای لوکس متحرک

الیس (Elyse) یکی از این محصولات لوکس است که در واقع ویلایی روی چرخ محسوب می شود. این تریلر فضای خواب کافی برای یک خانواده، فضای کافی برای میزبانی از مهمانی های بزرگ و همچنین دو حمام و یک ایوان را ارائه می کند.

الیس یک پروژه کاملا سفارشی است که به گفته سی‌ام‌سی کاروان بین ۵۵۵۰ تا ۶۰۰۰ ساعت کار برای تکمیل چنین پروژه ای نیاز است که فقط ۲۰۰۰ ساعت از آن به ساختار فولادی اختصاص دارد. مشتری در تمام مراحل با طراحان و صنعتگران شرکت همراه است تا خانه متحرک رویایی بی نقص خود را دریافت کند.

الیس ۱۲۰ متر مربع فضای نشیمن را ارائه می کند و دارای چهار بخش جانبی قابل باز شدن است. در تزئین این خانه متحرک لوکس از چوب های گران بها و سنگ طبیعی استفاده شده است و رنگ های طلایی و قهوه ای و نحوه نورپردازی فضای گرمی به آن می بخشد.

الیس اگرچه از نظر بافت و سبک بسیار غنی است، اما یک خانه متحرک خانوادگی محسوب می شود. میز ناهارخوری رسمی در این تریلر لوکس وجود ندارد، اما یک میز خانوادگی دست ساز زیبا همراه با نشیمنگاه ال شکل چوبی در کنار آشپزخانه قرار گرفته اند. آشپزخانه نیز افزون بر طراحی زیبا، بسیار جادار و مجهز است.

الیس دارای دو اتاق خواب است که هر کدام حمام اختصاصی خود را دارند. در طراحی بیرونی فلزی این خانه لوکس متحرک به نوعی در تضاد با طراحی داخلی است که استفاده فراوان از چوب طبیعی فضایی گرم به آن بخشیده است.

الیس دارای اتوماسیون خانگی برای بهبود مصرف انرژی، ویژگی های امنیتی اضافه، گرمایش از کف، و تهویه مطبوع است و می توان آن را با فشار دادن یک دکمه در مدت زمان ۲۰ دقیقه در حالت کمپ کامل قرار داد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا