هر لحظه قدمی کوچک بردارید تا به موفقیت برسید

برخی از افراد فکر می کنند که رسیدن به موفقیت کار بسیار سختی است یا نیازمند قدم های بزرگی می باشد اما اینطور نیست چراکه اگر شما در هر لحظه قدمی کوچک بردارید راحت تر می توانید به موفقیت و اهدافتان دست پیدا کنید و مسیر رسیدن به موفقیت برای شما لذت بخش تر و کوتاه تر می شود، فعالیت در حوزه بلوبری این میوه جذاب بسیار مناسب است که در این مقاله به شرح آن می پردازیم.

بلوبری

در دورانی که جهان با یک ویروس خطرناک مقابله می‌کند که روزانه، تعداد قابل توجهی از جمعیت جهان را به کام مرگ می‌کشاند، تقویت سیستم ایمنی بدن با بلوبری بسیار اهمیت پیدا می‌کند.

یکی از فواید بلوبری، تقویت سیستم ایمنی بدن است.

این میوه مجهز به ویتامین‌های متعددی است که برای تجهیز بدن در برابر ویروس‌ها و عفونت‌ها بسیار کاربرد دارند و فرآیند جذب آهن توسط بدن را تسریع می‌کنند.

هیچ‌کس نیست که از تاثیر هویج بر بینایی، بی‌خبر باشد.

خاصیت بلوبری؛ باعث تقویت ترکیبات شبکیه چشم می‌شود و در نتیجه قدرت بینایی را افزایش می‌دهد.

هر لحظه قدمی کوچک بردارید تا به موفقیت برسید

بلوبری خونی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بلوبری خونی هم می‌تواند، موجب بهبود در بینایی شود.

این میوه به سبب داشتن آنتوسیانین و فلانوئید، دارای تاثیر مثبتی بر چشم است و حتی می‌تواند شب کوری را درمان کند.

محققان در برابر خواص بلوبری، عنوان درمان اختلالات چشمی را نیز اضافه کرده‌اند.

به‌این‌ ترتیب، این میوه با تقویت رگ‌های خونی، برخی امراض چشمی نظیر آب سیاه، آب مروارید رتینوپاتی دیابتی را بهبود می‌بخشد.

اگر دیابت کنترل نشود، ممکن است عروق شبکیه چشم را تحت تاثیر قرار دهد و آن‌ها را تخریب نماید.‌

در نتیجه بیمار با رتینوپاتی مواجه خواهد شد، اما مصرف منظم زغال اخته آبی، منجر به کنترل بیماری قند و پیشگیری از چنین عارضه‌ای خواهد شد.

هر لحظه قدمی کوچک بردارید تا به موفقیت برسید

بلوبری گرمسیری

خداوند در دل کوچک این میوه خوشمزه آبی رنگ، درمان هزاران بیماری را نهاده است؛ به‌طوری‌که گروهی از محققان در دانشگاه میسوری آمریکا اثبات کرده‌اند که بلوبری گرمسیری قادر به درمان سرطان دهانه رحم در بانوان است.

از فواید بلوبری؛ وجود مقادیری رزوراتول در ترکیب آن است که سلول‌های سرطانی دهانه رحم را هدف می‌گیرد و ِآن‌ها را نابود می‌کند.

گنجاندن این میوه در رژیم غذایی بیمار حتی به اندازه نیم فنجان در روز، روند بهبود را سرعت می‌بخشد.

البته اثربخشی زغال اخته آبی بر دیگر سرطان‌ها نیز به اثبات رسیده است و ترکیبات این میوه با حمله به سلول‌های سرطانی مانع تجمع و پیشروی آن‌ها می‌شود.

موارد ذکر شده، تنها بخشی از فواید این میوه خوشمزه را دربرگرفت و قطعا خواص بسیار دیگری وجود دارد که ما از ان بی‌خبریم و یا هنوز محققان آن را کشف نکرده‌اند.

هر لحظه قدمی کوچک بردارید تا به موفقیت برسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا