با کسب دانش پرتقال به ثروت رسیدم

شاید با خود بگویید همۀ مشاغل که نیازی به دانش و مهارت ندارند! اما اشتباه است، شما در هر شغلی باید یک سری اصول را یاد بگیرید همانطور که من از روزی که تصمیم به تجارت پرتقال که خوشمزه ترین آنها در زیر آمده است گرفتم، به بیشترین ثروت رسیدم و توانستم کسب و کارم را گسترش دهم.

پرتقال ریز

پرتقال همچنین در برگیرنده تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، پانتوتنیک اسید، فسفر، منیزیم، منگنز، سلنیوم و مس است. به خاطر محتوای بالای ویتامین پرتقال ریز در این میوه، مصرف آن می تواند سیستم ایمنی را تقویت کند.

این میوه همچنین در برگیرنده کولین، زآگزانتین و کاروتنوئیدهاست. بهتر است بدانید که کولین یکی از مواد مغذی مهم در پرتقال است که می تواند به بهبود خواب، حرکت عضلات ، یادگیری و حافظه کمک کند.

کولین در حفظ ساختار غشاهای سلولی مهم است و به انتقال پالس های عصبی کمک می کند و می تواند در جذب چربی و کاهش التهاب مزمن موثر باشد.

زآگزانتین و کاروتنوئیدها نیز خاصیت آنتی اکسیدانی دارند و می توانند سرطان را کاهش دهند.

با کسب دانش پرتقال به ثروت رسیدم

پرتقال

پرتقال باید در اوج رسیده شدن خود برداشته شود زیرا بر خلاف برخی از میوه ها، این میوه بعد از بسته بندی و چیده شدن رسیده نمی شوند. پرتقال باید در دمای اتاق و به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

اگرچه یافتن میوه خوب در زمستان کمی سخت است اما این فصل بهترین زمان برای خرید مرکبات محسوب می شود.

یک کاسه یا ظرف بزرگ روی میز اشپزخانه قرار دهید و آن را با پرتقال پر کنید. دیدن میوه آماده افراد را به خوردن آن تشویق می کند. پرتقال می تواند یک میان وعده سالم برای شما باشد.

به کمک توت فرنگی، آناناس، انبه، پرتقال و انگور، سالاد میوه درست کنید.

برش های پرتقال را به سالاد خود در شام یا نهار اضافه کنید. پرتقال را با گردو کامل کنید یا روی آن پنیر بریزید.

آب پرتقال را در منزل خود تهیه کنید. هیچ چیزی بهتر است آب پرتقال طبیعی در صبح نیست. زمانی که آب پرتقال را به صورت طبیعی در منزل تهیه می کنید می توانید مطمئن باشید که هیچ ماده افزودنی یا نگهدارنده ای به آن اضافه نشده است.

با کسب دانش پرتقال به ثروت رسیدم

پرتقال زرد

یکی از مطالعات منتشر شده در سال ۲۰۱۵ نشان داد افرادی که مقادیر زیادی آب پرتقال زرد یا گریپ فروت کامل مصرف می کنند بیشتر از سایرین در معرض توسعه ملانوم قرار دارند.

طبق یک مطالعه جدید منتشر شده درمجله علوم، قدرت ویتامین C یک روز می تواند برای مبارزه با سرطان کولورکتال استفاده شود.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد نوشیدن آب پرتقال می‌تواند عملکرد مغز را در سالمندان تقویت کند.

در سراسر دنیا سن جمعیت به‌سرعت در حال بالا رفتن است ، آمار نشان می‌دهد تعداد افراد ۶۰ سال به بالا تا سال ۲۱۰۰ سه برابر خواهد شد. بنابراین لازم است که روش‌هایی ساده و کم هزینه برای بهبود عملکرد ادراکی در سنین بالا پیدا کنیم.

در این تحقیقات، به افراد سالمی که به‌طور متوسط ۶۷ سال داشتند به مدت ۸ هفته روزانه ۵۰۰ میلی لیتر آب پرتقال داده شد و وضعیت حافظه، زمان عکس‌العمل و مهارت گفتاری‌شان پیش از شروع این ۸ هفته و بعد از آن باهم مقایسه شد و در نهایت یک امتیاز کلی به‌نام “عملکرد جامع ادراکی” برایشان محسوب گردید. بعد از ۸ هفته ،این افراد ۸ درصد بهبود کلی در عملکرد ادراکی و شناختیشان داشتند.

با کسب دانش پرتقال به ثروت رسیدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا