ابتدا خانه‌ دار بودم که تبدیل به یک کارآفرین میلیونر شدم

اینترنت که روزگاری تنها یک عامل ارتباطی نوین تلقی می شد، گام به گام در حال فتح بسترهایی جدید از زندگی شخصی تا فضای کاری همه‌ی ما است.

دیگر تفاوتی نمی کند صاحب یک کمپانی چند ملیتی باشید یا یک کسب و کار کوچک و خودساخته در روستایی دور افتاده. این روزهای حتی یک دانشجو می تواند با استفاده از بسترهای اینترنت، شبکه اجتماعی و وب سایتی بسازد که بیش از ۲ میلیارد مخاطب داشته باشد. کسب و کار کوچک من در خصوص ترشیجات به خوبی دیده شد و سبب شد افراد بسیاری را به کار گیرم تا جوابگوی مشتری هایم باشم.

ترشی مازندران

ترشی یکی از پرطرفدارترین چاشنیهایی است که از قدیم الایام در هر سفره ای دیده می شود و خوردن ترشی مازندران اشتها را بیشتر می کند. ترشی گل کلم و ترشی بادمجان رستورانی یکی از ترشیهای بسیار مفید و سرشار از خواص است و غنی از ویتامینها و آنتی اکسیدانهایی است که می تواند بسیاری از مشکلات التهاب دستگاه گوارش و مغز را درمان کند.

امروزه انواع مختلفی از ترشیها وجود دارد که به روشهای مختلفی به فروش می رسند، به راحتی می توان انواع ترشیها را از فروشگاه های اینترنتی و حضوری تهیه کرد، خرید اینترنتی این امکان را فراهم نمود محصولی با کیفیت را با کمترین هزینه ممکن تهیه کنید و علت آن حذف واسطه و دلالان می باشد. ترشی کلم رستوانی به دو صورت صنعتی و سنتی یا خانگی تولید می شود.

ابتدا خانه‌ دار بودم که تبدیل به یک کارآفرین میلیونر شدم

ترشیجات محلی

فرآیند تولید انواع ترشیجات محلی عمدتا از سرکه یا آب نمک است، موادی مانند سبزیجات معطر و تازه، سیر، طعم ترشی را بهتر می کند و امروزه تولید ترشی ارگانیک مورد تقاضا بوده و در حال افزایش است زیرا این ترشیها کاملا طبیعی و ارگانیک هستند، که توسط زنان خانه دار تولید می شود. افزایش تقاضا برای خرید ترشیهای ارگانیک خانگی، فرصتهای شغلی و درآمدی را برای خانمهای خانه دار ایجاد کرده است.

لازم به ذکر است کننده ترشی گل کلم رستورانی اقدام به تولید انبوه این ترشی از محصولات کاملا تازه در اندازه های مختلف از جمله ظروف یک کیلویی تا وان بزرگ بالای پنج کیلویی نموده است تا بتوانند محصولات خود را بهتر به فروش برسانند.

ابتدا خانه‌ دار بودم که تبدیل به یک کارآفرین میلیونر شدم

ترشی بندری

یکی از مفید ترین انواع ترشی، ترشیهای بندری می باشد، سرکه سیب موجود در ترشی بندری به خوبی هر چه تمام تر قند خون را کاهش می دهد و باعث می شود که کربوهیدراتها به کندی جذب بدن شود که باعث می شود شما در اینده به قند خون دچار نشوید بادمجان موجود در ترشی بندری منبع بسیار خوبی از ویتامینهای گروه B مخصوصا B1 و B6، همچنین مواد معدنی مختلف از جمله کلسیم، فسفر، مس، گوگرد، پتاسیم و آهن است که ارزش بسیار زیادی دارند و همچنین ازبا داشتن اجزای فنولیکی بادمجان قابلیتی صد در صد زد سرطان دارند و کلسترول خون را به خوبی کاهش می دهند.

ابتدا خانه‌ دار بودم که تبدیل به یک کارآفرین میلیونر شدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا