کشف تازه در مسیر زندگی با گیاهان گرمسیری

در پیچ و خم مسیرهای زندگی سخت است که مسیر درست که ما را به موفقیت میرساند را شناسایی کرد. افرادی این مسیر را با شناخت بالا انتخاب کردند و در این مسیر با تلاش و کوشش و دقت بالا با موفقیت سپری خواهند کرد و به آرزو های خود میرسند. من هم با میوه های گرمسیری توانسته ام راه های تازه را برای سپری کردن کشف کنم. این مقاله در مورد میوه های گرمسیری صحبت کرده باعث کشف مسیر های تازه برای شما خواهد شد.

آلوئه ورا

امروزه آلمان بالاترین مبلغ را برای خریداری آلوئه ورا پرداخت می کند، البته درست است که آمریکا بزرگترین وارد کننده است اما مبلغی که آمریکا برای خرید می پردازد با میانگین قیمت جهانی آن، که تقریبا ۱۷ هزار و ۵۰۰ دلار به ازای هر تن است برابری می کند. که اگر همین رقم را با قیمت امروز دلار ضرب کنیم و به ریال تبدیل کنیم، رقمی سرسام آور برای خرید یک تن آلوئه ورا است. پس بازارهای جهانی آن مستعد برای واردات این محصول است. اما کشورهای همسایه و اطرافمان هم واردکنندگان خوبی برای این محصول هستند، به عنوان مثال امارات ۱۴ میلیون دلار برای واردات آن پرداخت می کند. ما می خواهیم بررسی کنیم که سهم هر کشور از این آمار چه مقدار است و کشور ما در اینجا چه سهمی دارد. وقتی درباره این جامعه آماری ۲٫۵ میلیارد دلاری بررسی می کنیم، به بزرگترین وارد کننده های آن از جمله کشورهای آلمان، آمریکا، کره جنوبی، فرانسه، ژاپن و ایتالیا می رسیم. هر کدام از این کشورها به طور یکسان بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار واردات دارند، که آمریکا به تنهایی ۷۷۰ میلیون دلار واردات دارد

کشف تازه در مسیر زندگی با گیاهان گرمسیری

آناناس

این محصول حاوی آنتی اکسیدان بسیار زیادی بوده و آنتی‌ اکسیدانهای موجود در آناناس می توانند تاثیر بسیار زیادی در کنترل حساسیتهای فصلی داشته باشند، افرادی که دارای آلرژی و حساسیت بسیار زیادی هستند، می توانند با مصرف این محصول به راحتی حساسیت خود را کنترل نمایندقیمت آناناس نسبت به دیگر میوه های موجود در بازار اندکی گران تر بوده البته ارزش غذایی بالا و خواص و فوایدی که برای بدن دارد سبب شده تا افراد زیادی از قیمت آن چشم‌ پوشی نمایند و از این محصولات در رژیم غذایی خود استفاده کنند و شما باید این نکته را مد نظر داشته باشید. که نحوه خرید این محصول تاثیرات زیادی در کاهش قیمت نهایی محصول داشته و اگر شما اقدام به خرید عمده میوه آناناس کنید، قطعاً هزینه کمتری را برای خرید پرداخت خواهید کرد. این محصول سبب حفظ سلامت دهان و دندان می‌ شود و  شما با خوردن مداوم و مصرف منظم میوه آناناس در رژیم غذایی خود می توانید بهداشت دهان و دندان خود را رعایت کنید و سبب تقویت لثه ها شوید و به هیچ عنوان دچار بیماریهای لثه نخواهید شد.

کشف تازه در مسیر زندگی با گیاهان گرمسیری

آووکادو

این محصول حاوی ۲۰ ویتامین و مواد معدنی و مغذی مورد نیاز بدن بوده و مصرف آن توسط پزشکان تغذیه برای تمامی افراد توصیه شده است آووکادو می‌ تواند موجب کاهش اشتها شود و به تناسب اندام کمک بسیار خوبی می کند. فیبر موجود در این محصول می‌ تواند تاثیر بسیار زیادی در بهبود عملکرد دستگاه گوارش داشته باشد و هضم و جذب غذا راحت و آسان می شود و مصرف آن برای افرادی که دارای بیماری یبوست هستند، توصیه می‌ شوددر بازار میوه و تره بار و فروشگاه‌ های معتبر در سراسر کشور مرغوب ترین و بهترین نوع آووکادو با قیمت مناسبی عرضه شده است این محصولات اگر به صورت عمده مورد معامله قرار گیرند و خریداران اقدام به خرید عمده این محصولات کنند، می‌ توانند با پرداخت هزینه کمتر از نظر اقتصادی خریدی مقرون به صرفه انجام دهند و از خرید این محصولات رضایت کافی را داشته باشند.

کشف تازه در مسیر زندگی با گیاهان گرمسیری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا