رهایی از چک های برگشتی با انجیر ممکن شد

ورشکستگی یکی از بدترین دوران در زندگی هر فردی می تواند باشد زیرا با انبوهی از چک های برگشتی روبه رو هستید و سرمایه ای برای شروع کار ندارید، من در این برهه زمانی کسب و کار خود را در حوزه انجیر آغاز کردم و با وجود اندک سرمایه ای که داشتم توانستم این چک ها را پاس کنم و موفقیت از دست رفته را به خود باز گردانم.

انجیر پیوندی

نوعی میوه که خواص بسیار زیادی دارد انجیر سیاه است، این میوه چه خشک باشد و چه تازه  سرشار از انرژی می باشد و حال آنکه انجیر پیوندی را در تمام فصول سال در فروشگاه های خشکبار در بسته های ۴۰۰ گرمی عرضه می شود.

انجیرخشک برای درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری ها موثر است، لذا لازم است مصرف آن را در رژیم غذایی خودتان قرار دهید، زیرا این میوه خشک شده خواص درمانی بی شماری دارد و طبع آن گرم و تر می باشد و استفاده از آن برای همه سنین مناسب است.

رهایی از چک های برگشتی با انجیر ممکن شد

انجیر آردی

نوعی دیگر از بسته بندی های انجیر آردی خشک ۵۰۰، ۵۰، ۶۰۰ گرمی می باشد. انجیرتازه چون به مدت طولانی نمی شود نگهداری کرد و زود خراب می شود، لذا برای این که از خواص این میوه با ارزش بهره مند شویم آن را خشک می کنیم تا در تمام فصول سال قابل مصرف باشد.

همانطور که  میدانید، انجیر انواع مختلف دارد که از لحاظ رنگ و بافت با هم متفاوت هستند ولی این موجب نمی شود که خواص آن ها با هم فرق کند پس ویژگی همه ی آنها یکی است، این میوه خشک شده برای سلامتی مفید می باشد و میتوان آن را به صورت میان وعده در رژیم غذایی مصرف نمود و چوت طبع آن گرم است برای افرادی که ناراحتی گوارش دارند یا معده آن ها سرد است روزی چند عدد انجیر خشک را که از شب قبل در مقداری آب خیساندن میل کنند تا مشکل شان بر طرف شود.

رهایی از چک های برگشتی با انجیر ممکن شد

انجیر سیاه

جالب است بدانید انجیر سیاه حاوی مقادیر زیادی از مواد مغذی است از جمله ویتامین C ویتامین K فسفر، منیزیم، کلسیم و فیبر می باشد و آنتی اکسیدان در آن نیز به مقاومت بدن در برابر بیماری ها کمک می کند.

چون آب کمتری دارد از لحاظ داشتن قند، کالری و مواد دیگر غنی تر می باشد و مواد مغذی این محصول شامل، انرژی، کربوهیدرات، قند، فیبر، پروتئین، چربی و غیره می باشد. جالب است بدانید میزان این مواد معدنی و ویتامین ها در انجیر خشک بسیار بیشتر از انجیر تازه می باشد.

رهایی از چک های برگشتی با انجیر ممکن شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا