با یک تغییر کوچک در زندگی ام میلیاردر شدم

زمانی که تصمیم گرفتم که علاوه بر روش سنتی روشهای جدید را نیز امتحان کنم و از اینترنت برای معرفی محصولات خود کمک بگیرم به فروش بیشتری رسیدم و توانسم درآمد خود را چندین برابر کنم. شما با خواندن ادامه مقاله می توانید با محصولات بنده بیشتر آشنا شوید.

روتختی ابریشم

ابریشم همیشه پارچه لوکسی به‌شمار رفته. خنک است و پوست زیر آن خوب نفس می‌کشد. وزن سبکی دارد و ضدآلرژی ا‌ست. خوبی دیگر روتختی ابریشمی این است که چروک نمی‌شود. اگر دنبال گزینه لوکسی برای اتاق خواب هستید، به ابریشم فکر کنید. البته که گذشته از گران بودن، در اثر نور آفتاب صدمه می‌بیند. الکتریسیته ساکن هم ایجاد می‌کند. سرویس روتختی ساتن براق و شیک به‌نظر می‌رسد. چروک نمی‌شود و سر و شکل قشنگی دارد. اغلب روتختی‌های ساتن با توردوزی تزیین می‌شوند. این سبک روتختی برای استفاده روزمره چندان جذاب نیست. به همین دلیل بیشتر به سرویس جهیزیه یا سرویس روتختی عروس معروفند. کلاسیک و چشم‌نوازند. نکته مهم درباره این جنس روتختی لیز بودن آنهاست و سر و بدنتان ممکن است روی آن لیز بخورد. هنگامی‌که دو جنس ساتن و پلی استر با هم ترکیب می‌شوند، پارچه ساتن پلی استر شکل می‌گیرد. این پارچه نرم، براق و بادوام است. به گرانی ساتن نیست و ظاهر شیکی به اتاق می‌دهد. روتختی ساتن پلی استر را می‌توانید در لباس‌شویی بشویید. لینن بافت طبیعی دارد و موردپسند افرادی‌ است که انتخاب الیاف طبیعی برای‌شان مهم است. لینن به‌ویژه برای فصل گرما انتخاب خیلی خوبی‌ است.

با یک تغییر کوچک در زندگی ام میلیاردر شدم

روتختی مخمل

اگر به دنبال استفاده روزمره از روتختی مخمل خود هستید، روتختی های نخی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. لینن بافت طبیعی دارد و موردپسند افرادی‌ است که انتخاب الیاف طبیعی برای‌شان مهم است. روتختی لینن به‌ویژه برای فصل گرما انتخاب خیلی خوبی‌ است. اگر شما هم با تغییر فصل، ست کالای خواب را عوض می‌کنید، حتما لینن را برای بهار کنار بگذارید. این پارچه با طراحی اتاق به سبک روستیک هماهنگ است. به این نکته هم دقت کنید که به‌اندازه پارچه نخی، نرم نیست و چروک می‌شود. استفاده از روتختی فانتزی و تزیینی عموماً در بین عروس خانم ها به چشم می خورد . توجه داشته باشید روتختی که از تور و پارچه ساتن تهیه می‌شود، برای استفاده عمومی به هیچ وجه مناسب نیست و علاوه بر آن شما می بایست یک روتختی راحت نیز برای تخت خود انتخاب نمائید .

با یک تغییر کوچک در زندگی ام میلیاردر شدم

روتختی هتلی

پارچه های نخی که در تولید روتختی هتلی به کار می روند علاوه بر اینکه به سادگی قابل شستشو هستند ، ایجاد حساسیت نیز نمی نمایند . همچنین ایجاد الکتریسته ساکن نمی کنند و موجب ایجاد حس گر گرفتگی و عرق کردن در هنگام خواب نمی شود.

همان طور که در بالا ذکر شد قیمت یک سرویس روتختی به جنس پارچه و الیاف آن بستگی مستقیم دارد.  استفاده از الیاف گرماژ بالا و الیاف موسوم به الیاف توپی که الیاف با کیفیت تولید کشور کره محسوب می شود باعث افزایش کیفیت سرویس روتختی شما خواهد بود . بهترین نوع الیاف همان الیاف توپی است. این الیاف علاوه بر سبکی و نرمی در شستشو به زودی خراب نمی شوند . لحاف تولید شده با این الیاف علاوه بر اینکه سبک و گرم هستند قابل شستشو به دفعات مکرر نیز هستند و در نتیجه شستشو و استفاده مداوم ، لحاف پف خود را از دست نمی دهد.

با یک تغییر کوچک در زندگی ام میلیاردر شدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا