آیا می دانستید با ماهی می توانید میلیونی درآمد داشته باشید

اگر شما نیز به دنبال کسب و کاری با درآمد میلیونی هستید ماهی می تواند خواسته شما را برآورده کند، ماهی چه آکواریومی و چه خوارکی باشد همه آن را دوست دارند و می توانید یک کسب و کار بسیار ایده آل با ماهی داشته باشید، در ادامه به بررسی چند نوع ماهی می پردازیم.

ماهی قزل آلا

ماهی قزل آلا یکی از محبوب‌ترن و خوش طعم‌ترین ماهی‌ها است که کالری کمی دارد ارزش غذایی ماهی قزل آلا بسیار بالاست. گوشت لذیذ این ماهی بسیار خوش طعم است و میتوان آن را به مدلهای مختلف پخت. برای درست کردن ماهی قزل آلا ابتدا باید ماهی را تمیز کنید و محتویات داخل  شکم آن را خارج کنید و خوب بشویید. سپس مقداری نمک، فلفل، سیر تازه و پودر زنجبیل را به داخل و روی شکم ماهی بمالید و در شکم ماهی مقداری شوید تازه بگذارید. در ظرفی که ماهی را داخلش گذاشتید بپوشانید و به مدت ۱ ساعت در یخچال قرار دهید تا ماهی کاملا با موادی که به آن آغشته شده مزه دار شود و بعد آن را کباب کنید.

آیا می دانستید با ماهی می توانید میلیونی درآمد داشته باشید

ماهی هوکی

طرز تهیه ماهی هوکی در فر باعث میشه فیله هوکی پخته شده با این روش، خوشمزه و معطر بشه و فویل همه ی آب لیمو و ماهی را نگه می دارد و اجازه نمی دهد ماهی خشک شود. همین طور بخاطر کره که درون ماهی میگذاریم گوشت ماهی هوکی ما بسیار آبدار و ملایم می شود. جعفری و لیمو هنگام پخت عطر بسیار خوبی به گوشت ماهی میده. میتونید هوکی پخته شده را با برنج یا سبزیجات پخته مثل پوره سیب زمینی یا انواع سبزیجات گریل هم سرو کنید اما من این روش طبخ ماهی هوکی رو با سبزی پلو  خیلی دوست دارم چون عطر غذا چندین برابر میشه.

آیا می دانستید با ماهی می توانید میلیونی درآمد داشته باشید

ماهی سوف

بهترین فصل برای صید ماهی شمال کشور چه زمانی می باشد؟ آیا ماهی سوف از ماهیان بدون تیغ به شمار می رود؟ زیستگاه ماهی سوف در کدام کشور است؟ ماهی سوف گونه ای از بزرگترین خانواده از سوف ماهیان بوده است که در آب های شیرین یافت می شود. این ماهی در وزن های زیادی صید شده است و ماهی خاویار سوف دارای وزن ۲۰ کیلوگرم و طول ۱۰۰ سانتی متر می باشد. زیستگاه ماهی سوف: ماهی سوف گونه از برترین ماهی کپور بوده است که زیستگاه اصلی این ماهی در اروپای شرقی و آسیای مرکزی می باشد. این ماهی در همان ابتدا در غرب اروپا یافت شده است و در شرق آسیا پراکنش داده شده است.

آیا می دانستید با ماهی می توانید میلیونی درآمد داشته باشید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا