اپلیکیشن دانلود ویدئوهای آنلاین برای اندروید

در سال های اخیر دسترسی به اینترنت بسیار گسترده تر و راحت تر شده است. حالا هر کسی می تواند با استفاده از گوشی همراه خود با بالاترین سرعت ها به اینترنت متصل شده و از مطالب موجود در آن استفاده کند.

موبنا – علاوه بر این نسبت به گذشته، هزینه استفاده از اینترنت هم چندین برابر کاهش پیدا کرده و دیگر حجم مطالب دریافتی برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار نیست. همین موضوع باعث شده است که وبسایت ها بتوانند از محتوا های پر حجم تر مثل ویدئو ها در مطالب خود استفاده نمایند. حالا ما به صورت گسترده شاهد استفاده از محتوا های ویدئویی به جای محتوا های متنی در اغلب وبسایت ها هستیم و این قضیه به همینجا ختم نشده است. انواع سایت ها و پلتفرم ها هم به وجود آمده اند که کارشان صرفا ارائه محتوا های ویدئویی در موضوعات مختلف است. سایت هایی مثل یوتیوب و آپارات بستری را فراهم کرده اند که کاربران بتوانند ویدئو ساخته و با کاربران دیگر به اشتراک بگذارند. حتما شما هم تا حال چندین بار از ویدئو های موجود در سطح اینترنت استفاده کرده اید. گاها پیش می آید که بخواهیم بعضی از این کلیپ های ویدئویی را دانلود کرده و برای همدیگر ارسال کنیم یا این که در موقعیت و زمان مناسبتر، دوباره تماشا کنیم.

روش های پیچیده ای برای انجام این کار وجود دارد که اغلب هم ناموفق هستند‌. امروز با اپلیکیشنی در خدمت شما هستیم که انجام این کار را بسیار راحت تر و بی دردسر تر می کند و به راحتی می توان با آن محتوا های ویدئویی موجود در اینترنت را دانلود کرد. Lj Video Downloader (m3u8, mp4, mpd) عنوان یک اپلیکیشن برای دانلود آسان ویدئو های آنلاین، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Leav Jenn توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. برای استفاده از این برنامه تنها کافی است آدرس صفحه ای که ویدئو در آن وجود دارد را وارد برنامه کنید تا لینک های دانلود برای شما به نمایش درآید. این برنامه از اکثر سایت ها مثل اینستاگرام و آپارت پشتیبانی می کند اما به دلیل قوانین منع کننده، امکان دانلود کلیپ های یوتیوب در آن موجود نیست. علاوه بر این نمی توان با این برنامه کلیپ های استریمی را دریافت کرد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Lj Video Downloader (m3u8, mp4, mpd) اندروید:

  • دانلود آسان ویدئو با فرمت های m3u8/mp4/mpd/mov
  • پشتیبانی از استخراج لینک ویدئو از وبسایت ها (آزمایشی)
  • دانلود چند رشته ای (با چند اتصال برای سرعت بالاتر)
  • تبدیل خودکار فرمت ویدئو به فرمت mp4
  • پشتیبانی از لیست پخش چندگانه
  • پشتیبانی از audio/video split m3u8/mpd
  • پلاگین برای استخراج لینک های m3u8 به صورت مستقیم از لینک وبسایت ها

اپلیکیشن Lj Video Downloader (m3u8, mp4, mpd) با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید.

 

دانلود فایل نصبی مود Armeabi-v7a برنامه با لینک مستقیم – ۲۱ مگابایت

دانلود فایل نصبی مود Arm64-v8a برنامه با لینک مستقیم – ۱۴ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا