راز های سر به مهر پولدار شدن که جایی نشنیده اید

برای میلیاردر شدن رفتار‌های خود را بسنجید اولین قدم برای میلیاردر شدن آن است که در مسیر زندگی شبیه به آنها قرار بگیرید. میلیاردر ها مثل من و شما زندگی‌ نمی‌کنند و زندگی و طرز فکر آن ها بسیار متفاوت است.

من انتخاب کردم که مانند آن ها زندگی کنم و الان با محصول ادکلن توانستم به موفقیت بزرگی برسم که انواع ان را برایتان شرح می دهم.

ادکلن

در واقع ادکلن ها در بین انواع و اقسام موارد ادکلن‌ مردانه و ادوپرفیومها که در مباحث گذشته نام برده شد دارای رتبه های بسیار پایین‌تری در ماندگاری بو و رایحه می باشند چرا که اسانس موجود در آنها بسیار بسیار پایین بوده و چیزی حدود ۵ درصد از کل ادکلن را تشکیل می‌دهند و به همین دلیل ماندگاری بسیار پایین تری نیز دارند.

اگر بخواهیم در رابطه با اجزای  تشکیل دهنده عطرها و ادکلنها صحبت کنیم باید به این موارد اشاره نماییم، در واقع برخی از منابع تشکیل دهنده ادکلنها منابع گیاهی می باشند.

می توان از این منابع گیاهی به انواع و اقسام گلها همچون گل رز و همچنین به برگهای درختان و ریشه ها و ساقه های زیرزمینی و نیز به انواع و اقسام دانه ها و میوه ها و همچنین پوست درختان که ممکن است از هر نوع درختی باشد و نیز روغن چوب و میوه ها و صمغ درختان اشاره کنیم که برای هر کدام از آنها توضیحاتی را در این مبحث و مقاله بیان خواهیم کرد.

راز های سر به مهر پولدار شدن که جایی نشنیده اید

ادکلن زنانه

رایحه خوب یک عطر و ادکلن زنانه در ابتدا و ماندگاری آن بعد از مدتی می تواند گزینه خوبی برای خرید و فروش ادکلن باشد زیرا آقایان عادت ندارند تند به تند ادکلن خود را تمدید کنند و اندازه بزرگ ادکلن به اندازه ای نیست که در جیب جا شوند و معمولا آقایان هنگام بیرون رفتن از منزل آن را استفاده می نمایند و یا در دفتر کار در میزشان از آن نگهداری می کنند.

خانم ها ممکن است برای اینکه در طول روز بعلت فعالیت کاری شدیدی که دارند بدنشان زیاد تعرق می کند که با استفاده از ادکلن ممتاز و ماندگار می توانند براحتی به کارشان ادامه دهند. عطر خوب مردان نشان دهنده وجه اجتماعی افراد می باشد که در بحث برندسازی اجتماعی ممکن است یک فرد در سالیان متمادی از محصول استفاده نماید و خوشبویی راز موفقیت افراد اجتماعی می باشد.

داشتن یک ادکلن خوب زنانه با طعم، تلخ، شیرین و خنثی می تواند مزیت زیادی دارا بوده در وجه اجتماعی یک فرد می تواند تاثیر گذار بوده باشد و افراد سرشناس در بازار معمولا از یک نوع عطر با کیفیت بصورت طولانی مدت استفاده می کنند و زمانی که به هر جایی پا می گذارند بو آنها در مدتی بجا می ماند که دیگران متوجه حضور آنها در آن محل می باشند.

راز های سر به مهر پولدار شدن که جایی نشنیده اید

ادکلن گرم

کیفیت ادکلن گرم جدید می تواند افزایش فروش آنرا بیشتر کند و همانطور که می دانید بیشتری حجم ادکلن یا عطر بدلیل نیاز داشتن به حلال از الکل طبیعی استفاده می گردد تا اسانس داخل آن بخوبی مخلوط گردد که این اسانس بصورت روغنی بوده و بطور طبیعی سخت می باشد که نیاز به حلال با پایه الکل نیاز خواهد داشت.

ادکلنهای گرانقینت از سختی بیشتر و درصد کمتری از الکل ساخته می شوند و به همین دلیل می تواند ماندگاری بیشتری داشته باشد. در بازار انواع ادکلن و عطشر مردانه گرم بر اساس درصد حلال یا اسانس روغنی دسته بندی می شود: پرفیوم بر اساس ترکیب الکل ۷۸ و روغنی ۲۲ درصدی بعمل می آیند و برای استفاده با ماندگاری بالا کاربرد دارد و بیشتر در مراسمات و مهمانیها کاربرد دارد.

راز های سر به مهر پولدار شدن که جایی نشنیده اید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا