درآمدی که با تریلی هم نمی توان آن را کشید

کارمند ساده ای بودم که همیشه ذهنم درگیر این بود فلانی چطور همچین درآمدی دارد. در هر محفلی صحبت از کسب درآمد بود تا اینکه یکی از دوستان در جمعی به من پیشنهاد ورود به حوزه تجهیزات کشاورزی را داد. هیچ اطلاعی نداشتم و مجبور شدم کسب کنم و امروز درآمدم را با تریلی هم نمی شود کشید.

تریلی

جنس اکثر تریلی ها از فلز و آلیاژ های مرغوب بوده که در برابر انواع فشار و ضربه مقاومت بالایی دارند و نیز با توجه به مواد اولیه در زمان تولید در برابر رطوبت و دیگر عوامل محیطی مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. این محصول ظرفیت های متنوعی داشته و بهترین نوع آن ۲۰ تن بوده که ظرفیت بالایی برای جا به جایی و مصالح دارند؛ این تریلی های پشت تراکتوری قابلیت نصب سریع و آسان دارند و به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد.

همانطور که می دانید این محصول در گذشته نیز کاربرد داشته است ولی امروزه با توجه به پیشرفت های تکنولوژی و به روز شده تولیدات، تولید کنندگان این محصول در مدل های متنوع و رنگ های مختلف وارد بازارها کرده اند تا متناسب با مشاغل، مورد استفاده قرار بگیرد. تنوع موجود در این محصول بیشتر در تعداد چرخ ها و جک ها و نیز سیلندر هایی است که در آن استفاده شده است.

درآمدی که با تریلی هم نمی توان آن را کشید

تریلر

تجارت و صادرات تریلر کشاورزی با توجه به قیمت خرید و فروش روز، بسیار رواج پیدا کرده است که در ادامه بیشتر به شرح آن می پردازیم. استفاده از این دستگاه با توجه به سهل نمودن انواع کار کشاورزی، بسیار مورد توجه کشاورزان محترم قرار گرفته است؛ با رواج این نمونه از ادوات کشاورزی، کمتر زمین هایی را می بینیم که به صورت سنتی در حال کشت است.

همانطور که گفته شد امروزه خرید این نمونه از محصولات نسبت به قبل رونق بسیاری داشته است؛ قیمت تریلر کشاورزی با توجه به کارایی و قابلیتی که دارد متفاوت می باشد؛ این لوازم انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع آن، قیمتش متفاوت است.

درآمدی که با تریلی هم نمی توان آن را کشید

تریلر کشاورزی

صادرات انواع تریلر کشاورزی همواره فرصت های تجاری خوبی را برای تجار ایرانی فراهم آورده است.

لازم به ذکر است که همه ی محصولات رابه طور دقیق و جزئی نمی توان بررسی کرد و به همین علت گروهی از کالا ها را که مرتبط با کالای مورد نظر شما است، تحلیل و بررسی میکنیم تا استعداد های بازار محصول منتخب را در مناطق مختلف دنیا بشناسیم.

تمام گزارشات زیر براساس آنچه تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی در گمرکات اظهار و ثبت شده، درج شده است.

درآمدی که با تریلی هم نمی توان آن را کشید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا