باشگاه نرفتن همسرم ما را میلیاردر کرد

همسرم بخاطر کارش باشگاه را ترک کرده بود و من مدام اصرار میکردم باید در منزل تمرین را شروع کند. تا پذیرفت برای خرید تجهیزات ورزشی برویم. داخل فروشگاه با مسئول مجموعه آشنای قدیمی درآمدند و شماره هم را گرفتند. مدتی بعد همسرم عرضه تجهیزات ورزشی را شروع کرد و امروز درآمد بالایی دارد.

تردمیل

استفاده تردمیل مکانیکی ارزان به عنوان تجهیزات ورزشی می تواند در هزینه های خانواده صرفه جویی شود که باید با مشورت فرد با تجربه انجام شود.

هزینه خرید تردمیل مکانیکی دست دوم کمتر از دستگاه نو می باشد و اگر از اصالت آن دستگاه مطلع باشید براحتی می توانید خرید را انجام داده تا در مدیریت هزینه های زندگی بتوانید صرفه جویی نمایید که این امری مهم می باشد که دستگاه تردمیل مکانیکی بدلیل نداشتن موتور گیربکس برای گردش نوار  یا تسمه حرکتی نیاز به برری کامل نوار زیر پا دارد که هرگونه پارگی یا خوردگی در آن مشخص شده باشد و باید از آن استفاده نمود تا هرگونه عیب و ایرادی مشخص گردد.

باشگاه نرفتن همسرم ما را میلیاردر کرد

بارفیکس دیواری

آویزان شدن از بارفیکس دیواری یک تمرین بسیار ساده و در عین حال سخت بوده که وقتی با گرفتن میله در حالت معلق قرار می گیرید، پاهای شما از زمین فاصله می گیرد و پایین تنه شما به طور کامل کشیده شده و در واقع تمام بدن خود را کشیده اید. حرکت بارفیکس مثل کار با دمبل شش ضلعی یک ورزش ضد جاذبه محسوب شده که تک تک ماهیچه ها و استخوانها در بدنتان کشیده می‌شوند و خون به طور موثرتری در قسمتهای کشیده بدن گردش می کند که اکسیژن رسانی را نیز در این قسمتها تقویت می کند.

بارفیکس در درجه اول عضله پشت و زیربغل را درگیر کرده و سپس پشت بازوها را هدف قرار می دهد، اما روی عضلات قفسه سینه و سرشانه شما نیز تاثیر مستقیمی گذاشته و عضلات شکم شما نیز در تثبیت حالت بدنی شما و از بین نرفتن تعادلتان نقش مهمی دارد.

باشگاه نرفتن همسرم ما را میلیاردر کرد

دوچرخه کوهستان

بعضی ها با باشگاه رفتن دنبال یه هیکل خوب می‌باشند ولی به راحتی با خریدن یک دوچرخه کوهستان نیازی به این موارد نخواهد بود. ماهیچه داشتن و قوی بودن عضلات نشان از یک دوچرخه سوار ماهر و همیشگی می‌باشد. موقع دوچرخه سواری ممکن است به جاده سربالایی برخورد کنید، سخت است ولی بسیار مفید خواهد بود. این امر باعث این خواهد شد که جریان خون شما افزایش پیدا کند و به خوبی اکسیژن در مغز شما جریان دارد. بنابراین به شما توصیه خواهد شد برای اینکه سر حال باشید و تندرست حتما دوچرخه سواری کنید که برای شما یک ذهن آروم و بدنی سالم می سازد.

باشگاه نرفتن همسرم ما را میلیاردر کرد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا