با تجربه دوستم در تولید درب به درآمد بالا رسیدم

درب چوبی

انواع درب اتاق خواب از لحاظ کیفیت و ماندگاری متفاوت هستند و شامل درب چوبی معمولی و ضد آب می باشند که نوع ضد آب را می توان در موارد دیگر مانند درب سرویس بهداشتی و حمام نیز مورد استفاده قرار داد، این محصول در ابعاد مختلفی تولید می شود که می توان بر اساس سلیقه آن را انتخاب کرد و البته سایز بزرگتر این محصول نمایی جذابتر و شیک تر دارد و با توجه به بزرگ و یا کوچک بودن اتاق خواب نیز می توان سایز درب را انتخاب کرد.

از جمله بهترین و لوکس ترین نوع درب برای اتاق خواب جنس چوبی آن است که البته هزینه تولید آن بالا می باشد، درب ضد سرقت چوبی اتاق سفید با توجه به جنس خوب و رنگ زیبایی که دارد، بسیار پرطرفدار است و در مدلهای متنوع و زیبا توسط تولید کنندگان متعددی تولید و عرضه می شود.

درب آلومینیومی

درب آلومینیومی در تهران از کیفیت بالایی تولید می شوند که متقاضیان متعددی برای تهیه ی آن به وب سایتهای معتبر مراجعه می نمایند و کیفیت، نوع طرح، رنگها و غیره را بررسی می کنند چرا که باید تمامی فاکتورها را در نظر گرفت. دربهای آلومینیومی و درب شیشه ای جدید به ساختمان شما زیبایی خاصی می دهند که از انواع آنها با مدلهای مختلف تولید می شوند و همچنین افراد می توانند با توجه به سلیقه های خود درب مورد نظر را انتخاب نموده و از کاربردهای فراوان آن بهره مند شوند.

درب شیشه ای

به منظور تامین امنیت محیطهای ساختمانی امروزه از درب شیشه ای با دستگیره ضد سرقت هم بسیار استفاده می شود و این نوع دربها به عنوان نوعی برتر از تجهیزات ساختمانی شناخته می شوند که بازار خرید خوبی داشته اند.

دربهای شیشه ای به دو صورت ریلی و برقی ساخته می شوند که نوع برقی آنها همان دربهای اتوماتیک می باشند که برای محیطهایی مانند بانکها و اماکن مشابه گزینه های بهتری می باشند، اما نوع ریلی آنها را در هر مکانی می توان استفاده کرد و اتفاقاً نصب آسان تری هم دارند. امروزه ساخت این وسایل به صورت سفارشی هم انجام می پذیرد، بنابراین اندازه ها و شکلهای خاص دربهای ضد سرقت را هم شامل می شوند.

خروج از نسخه موبایل