با تجربه دوستم در تولید درب به درآمد بالا رسیدم

دوستم سالها به تولید انواع دربهای چوبی مشغول بود ولی همیشه از درآمدش می نالید. پیشنهاد کردم تولید از تو فروش از من. با گذشت زمان نتیجه هیجان زده ام کرد و حالا نه تنها درب های چوبی، به عرضه انواع درب ها مشغولم و درآمد بسیار بالایی از این راه دارم. در ادامه انواع آن را بشناسید.

درب چوبی

انواع درب اتاق خواب از لحاظ کیفیت و ماندگاری متفاوت هستند و شامل درب چوبی معمولی و ضد آب می باشند که نوع ضد آب را می توان در موارد دیگر مانند درب سرویس بهداشتی و حمام نیز مورد استفاده قرار داد، این محصول در ابعاد مختلفی تولید می شود که می توان بر اساس سلیقه آن را انتخاب کرد و البته سایز بزرگتر این محصول نمایی جذابتر و شیک تر دارد و با توجه به بزرگ و یا کوچک بودن اتاق خواب نیز می توان سایز درب را انتخاب کرد.

از جمله بهترین و لوکس ترین نوع درب برای اتاق خواب جنس چوبی آن است که البته هزینه تولید آن بالا می باشد، درب ضد سرقت چوبی اتاق سفید با توجه به جنس خوب و رنگ زیبایی که دارد، بسیار پرطرفدار است و در مدلهای متنوع و زیبا توسط تولید کنندگان متعددی تولید و عرضه می شود.

با تجربه دوستم در تولید درب به درآمد بالا رسیدم

درب آلومینیومی

درب آلومینیومی در تهران از کیفیت بالایی تولید می شوند که متقاضیان متعددی برای تهیه ی آن به وب سایتهای معتبر مراجعه می نمایند و کیفیت، نوع طرح، رنگها و غیره را بررسی می کنند چرا که باید تمامی فاکتورها را در نظر گرفت. دربهای آلومینیومی و درب شیشه ای جدید به ساختمان شما زیبایی خاصی می دهند که از انواع آنها با مدلهای مختلف تولید می شوند و همچنین افراد می توانند با توجه به سلیقه های خود درب مورد نظر را انتخاب نموده و از کاربردهای فراوان آن بهره مند شوند.

با تجربه دوستم در تولید درب به درآمد بالا رسیدم

درب شیشه ای

به منظور تامین امنیت محیطهای ساختمانی امروزه از درب شیشه ای با دستگیره ضد سرقت هم بسیار استفاده می شود و این نوع دربها به عنوان نوعی برتر از تجهیزات ساختمانی شناخته می شوند که بازار خرید خوبی داشته اند.

دربهای شیشه ای به دو صورت ریلی و برقی ساخته می شوند که نوع برقی آنها همان دربهای اتوماتیک می باشند که برای محیطهایی مانند بانکها و اماکن مشابه گزینه های بهتری می باشند، اما نوع ریلی آنها را در هر مکانی می توان استفاده کرد و اتفاقاً نصب آسان تری هم دارند. امروزه ساخت این وسایل به صورت سفارشی هم انجام می پذیرد، بنابراین اندازه ها و شکلهای خاص دربهای ضد سرقت را هم شامل می شوند.

با تجربه دوستم در تولید درب به درآمد بالا رسیدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا