وسیله ای که مرا به آرزوی ثروتمند شدن رساند

خوشبختانه برای شروع کسب و کارم حوزه ی مناسبی را انتخاب کردم و توانستم در این حوزه به درآمد دلخواهم دست پیدا کنم. عمده فعالیت بنده در حوزه ی محصولاتی می باشد که در ادامه ی مقاله بیشتر درباریشان صحبت شده است.

تخت لیزر

در انتخاب تخت لیزر پوست مناسب مواردی از جمله ابعاد، وزن قابل تحمل توسط تخت، جنس پایه های تخت، جنس بدنه ی تخت، نوع روکش های تخت، تعداد شکن ها و اجزای تخت لیزر، نوع ابر به کار رفته در تخت، نوع کاربرد تخت، نوع تغییر حالت تخت و ضمانت نامه ها و گارانتی های تخت در انتخاب مهم و موثر هستند. برای مثال انتخاب تختی که نوع تغییر حالت آن برقی باشد بسیار کاربردی است. چرا که راحتی بیشتری برای تغییر وضعیت نسبت به حالت مکانیکی یا دستی ایجاد می کند. همچنین انتخاب تخت هایی که دارای طول کم تر از ۸۰/۱ متر باشند برای استفاده به عنوان تخت لیزر مناسب نیست. چرا که مراجعین باید بتوانند با هر قدی به راحتی و به طور استاندارد روی تخت به حالت خوابیده قرار بگیرند. نکته ی مهم بعدی در انتخاب تخت به ویژه تخت لیزر مو، تعداد شکن های تخت است. تعداد شکن ها در تخت های بیمارستانی باید بر اساس تجویز پزشک باشد. اما برای تخت لیزر پوست انتخاب تخت های حداکثر با ۲ شکن مناسب هستند.

وسیله ای که مرا به آرزوی ثروتمند شدن رساند

پنبه سفید

امروز، جهان از پنبه سفید بیشتر از سایر الیاف طبیعی استفاده می‌کند و این حجم، عمدتاً برای تولید پارچه های نخی استفاده می‌شود.

طبق نظر شورای ملی پنبه آمریکا، دیگر بخش‌های گیاه پنبه نیز به خوبی مورد استفاده قرار گرفته و در تولید مواد غذایی، پلاستیک و محصولات کاغذی استفاده می‌شوند.

علاوه بر طبیعی بودن پنبه، شیوه‌ی تبدیل آن به نخ و لباس نیز موجب می‌شود تا از مزایای حداکثری آن، مانند قابلیت کنترل رطوبت، راحتی، دوام و … برخوردار شویم. لباس‌های نخ-پنبه ( Cotton )، کنترل رطوبت را به ۲ شیوه انجام می‌دهد.

اول اینکه به دلیل داشتن روزنه‌های ریز، بر خلاف بسیاری از الیاف مصنوعی، در تنفس پوست خللی ایجاد نکرده و اجازه می‌دهد تا پوست آزادانه نفس بکشد!

این جریان هوا، مانع از تجمع رطوبت روی پوست و ایجاد بیماری‌های پوستی می‌شود.

همچنین این الیاف به دلیل انسجام اجزاء، همچون یک حوله، با جذب عرق و رطوبت، آن‌ها را از بدن دور کرده و به همین دلیل گزینه‌ی مناسبی برای فعالیت‌های ورزشی است.

انجمن بین المللی ترویج نخ – پنبه ( IFCP ) در این باره می‌گوید، این پارچه می‌تواند رطوبتی به اندازه‌ی یک پنجم وزن خود – بدون ایجاد احساس خیسی در فرد – جذب کند.

وسیله ای که مرا به آرزوی ثروتمند شدن رساند

زانوبند طبی

استفاده از زانوبند در طول دوره پس از جراحی: در موارد خاص، آسیب‌های زانوممکن است با جراحی درمان شوند. در طول دوره پس از عمل یا در طی مرحله توانبخشی، توصیه می شود که از زانوبند طبی استفاده شود تا بتوان زمان کافی برای بهبود بافت آسیب دیده را فراهم کرد. جراحی‌های انجام شده برای مفاصل زانو تغییر شکل داده یا آسیب دیده ممکن است یک دوره بهبودی طولانی تری نیاز داشته باشد و با استفاده از زانوبند مناسب می‌توان حمایت کافی برای مفصل فراهم کرد، و مانع از آسیب بیشتر به آن شد و به توانبخشی مجدد آن کمک شایانی کرد.

زانوبند‌های پروفیلاکتیک: بعضی وقت‌ها، ممکن است زانوبندها به عنوان یک اقدام پیشگیرانه، به ویژه برای افرادی که در معرض خطر آسیب زانو قرار دارند، توصیه شود. به عنوان مثال، پس از یک آسیب قبلی در رباط، برای محافظت از رباط در برخی  شرایط تغییر فرم زانو و یا در ورزشکارانی که اعمالی مانند دویدن، اسکی کردن، والیبال و غیره انجام می‌دهند، این زانوبندها بسیار کمک کننده هستند.

ورزشكاران نیز ممكن است برای دویدن از زانوبند استفاده كنند، كه به حمایت و كاهش درد در آن‌ها کمک مي‌كند. بعضی از مطالعات نشان می‌دهد که زانوبند در افرادی که اسکی سواری می‌کنند، ممکن است در جلوگیری از آسیب‌های بیشتر رباط‌ها، به ویژه در افرادی که تحت عمل جراحی قبلی ACL  قرار گرفته‌اند، کمک کند.

وسیله ای که مرا به آرزوی ثروتمند شدن رساند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا