فعالیت در این حوزه دری به روی ثروت بود

در بین تمامی شغل هایی که وجود دارد تنها تجارت است که ثروت زیادی در آن نهفته، من نیز با آگاهی از این موضوع وارد این عرصه شده و فعالیتم روی انواع تایگر ناتس را شروع کردم.

تایگر ناتس ماهی

یکی از دغدغه ماهیگیران همیشه قیمت طعمه ها بوده و چون استفاده دائم از طعمه ها باعث مصرف زیاد آنها از طعمه ها میشود، همواره به دنبال تامین طعمه با قیمت مناسب هستند. برای حل این مشکل باید تایگر ناتس ماهی را بصورت فله ای یا عمده ای از شرکت های تولید کننده آنها خریداری کنید. زیرا این امر باعث کوتاه شدن واسطه و پایین آمدن قیمت چشمگیر طعمه می شود. تایگر مانند طعمه های دیگر ممکن است با قیمت های مختلفی در بازار عرضه شود و صیادان را با مشکل مواجه کند. به دلیل اینکه طعمه تایگر ناتس یک طعمه خارجی است و روش استفاده از آن از اروپا به ایران منتقل شدن، ممکن است با توجه به عرضه ی کشور های تامین کننده، دارای قیمت های مختلف باشد و همینطور واسطه های فروش در زنجیره تامین این طعمه کم لطفی می کنند و کالا را با قیمت گرانتری به دست مصرف کننده می رسانند.

فعالیت در این حوزه دری به روی ثروت بود

تایگر ناتس خشک

یکی از دلایل اصلی محبوبیت تایگر ناتس خشک در بین صیادان ماهی سوف کامل بودن و در عین حال طبیعی بودن تایگرناتس است. در دنیایی که استفاده از ترکیبات شیمایی برای تایگر ناتس رو به رواج است، وقتی طعمه طبیعی با کارایی خارق العاده ای وجود دارد مطمئنا صیادان طعمه طبیعی را انتخاب خواهند کرد.

زیرا طعمه با ترکییات شیمایی مطمئنا قسمت گران تری خواهد داشت و با توجه به تنوع روز افزون مارک های خوب و بد موجود در بازار ممکن است هزینه های گزافی روی دست صیادان بگذارد و نتیجه خوبی هم ایجاد نکند.

تایگرناتس یک طعمه طبیعی و خود رو است که هیچ نیازی به استفاده از ترکیبات عجیب و غریب در آن نیست و با راحت ترین لوازم ممکن آماده عملیات ماهیگیری خواهد شد.

فعالیت در این حوزه دری به روی ثروت بود

تایگر ناتس

غده های تایگر ناتس در واقع نوعی میوه است که در بسیاری از مناطق دنیا ناشناخته می باشد اما در مناطقی که رویش می کند مردم آن را بعنوان میوه استفاده می کنند که دارای خواص بسیار زیادی نیز می باشد. تایگر ناتس مانند بسیار از میوه ها وقتی خشک میگردد مدت عمر آن طولانی تر می شود و در هر شرایط آب و هوایی و مدت زمان زیادی می توان خشک شده آن را نگهداری کرد.

بدون اینکه فاسد شود‌ بنابراین برای نگهداری و ارسال آن به مناطق دیگر، بهتر است ابتدا آنرا خشک کنند.

تایگر ناتس Tigernuts در زبان لاتین به معنی نوعی آجیل است که ترجمه آن میشود ‘آجیل ببر’ اما در اکثر نقاطی که استفاده میشود به همان اسم لاتین یعنی تایگر ناتس شناخته میشود.

هرچند در سرزمین ما و کشور های اطراف ما این محصول به ندرت رشد می کند و عموم مردم نمی توانند بعنوان ماده غذایی از آن بهره مند شوند، اما می توان از تایگر ناتس به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و از آن بهره برد.

فعالیت در این حوزه دری به روی ثروت بود

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا