رمزو رازی که من را در زمان کوتاهی ثروتمند کرد

بسیاری از مردم به دنبال راه هایی برای چند برابر کردن پول خود و سرمایه گذاری هستند، برخی تلاش می کنند یک کارآفرین موفق شوند، من نیز در حوزه انجیر خشک کسب و کار خود را آغاز کردم و توانستم با رونق دادن به آن به ثروت موردنظر خود برسم.

انواع انجیر خشک

میوه مغذی و شیرینی که مرکز تولید صادراتی آن در استان فارس می باشد، انجیر خشک نخی است که انواع این محصول در سراسر کشور عرضه می شود.

مهم ترین تولیدات کشاورزی که نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارد انواع انجیر خشک می باشد که ۹۵ درصد صادراتی این محصول توسط ۴ شهر استان فارس صورت می گیرد. انجیر از خواص و فواید درمانی بیشماری برخوردار است از جمله؛ زنان باردار؛ به دلیل وجود مواد مغذی همچون کلسیم، آهن، فیبر نه تنها باعث بهتر شدن وضعیت مادر در دوران بعد و قبل بارداری می شود بلکه به رشد و سلامت جنین هم کمک بسزایی می کند.

رمزو رازی که من را در زمان کوتاهی ثروتمند کرد

قیمت انجیر خشک فله

استفاده از میوه های مختلف برای بدن بسیار لازم و ضروری است به خصوص که امروزه میوه ها به صورت خشک شده هم مورد استفاده قرار می گیرد می خواهیم قیمت انجیر خشک فله و محلی تازه به صورت عمده و فله در سرتاسر کشور وجود دارد با شما صحبت کنیم.

انجیر خشک با دارا بودن منابعی همچون کلسیم، آمینواسید و منیزیم قادر است تعداد اسپرم ها را افزایش دهد از این رو قدرت باروری هم بیشتر خواهد شد.

شاید برایتان جالب باشد میوه انجیر که هیچ، حتی برگ هایش می تواند به درمان دیابت و قند خون کمک کند.

تحقیقات و آزمایش های بسیاری در این امر صورت گرفته که این محصول در درمان حساسیت به انسولین می تواند کمک کند. از این رو توصیه می شود افرادی که به قند و دیابت دچار هستند انجیر خشک را روزانه در رژيم غذایی خود قرار دهند.

یکی از قدیمی و لذیذ ترین میوه های دنیا انجیر خشک آردی است که در طب سنتی بسیاری از خواص آن نام برده شده است. برای استفاده چهار فصل انجیر را خشک کنید تا در کل سال از فواید این میوه بتوان بهره برد.

در کتاب های آسمانی قرآن و تورات از انجیر به دفعات یاد شده است.

رمزو رازی که من را در زمان کوتاهی ثروتمند کرد

قیمت انجیر خشک کیلویی

انجیر خشک انواع مختلفی دارد و در درجات کیفی مختلفی تولید می شود، درصورتی که بازار با مازاد انجیر خشک مواجه شود قیمت انجیر خشک کیلویی کاهش می یابد و در صورت کمبود، قیمت انجیر خشک افزایش پیدا می کند. که انجیر تازه و با کیفیت قیمت بالاتری نسبت به انجیر خشکهایی با سطح کیفی ضعیف تر دارند و همه افراد باتوجه به توان مالی خود می توانند انجیر خشک مورد نیاز را تهیه کنند.

تولیدکنندگان شربت انجیر خشک تعداد زیادی هستند که همه آنها تمام تلاش خود را می کنند که رضایت مشتریان را جلب نمایند و متقاضیان بیشتری داشته باشند که این تولیدکنندگان برای دستیابی به این هدف بر روی کیفیت محصولات خود تمرکز می کنند و انجیر خشک را با کیفیت بالا و به صورت ارگانیک عرضه می کنند همچنین تولیدکنندگان برای جلب مشتریان سعی دارند که هزینه های خود را کاهش دهند و قیمت تمام شده انجیر خشک را کم تر از سایر رقبا عرضه کنند تا از این طریق مشتریان بیشتری را جلب کنند

رمزو رازی که من را در زمان کوتاهی ثروتمند کرد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا