ورسا ۲۰۲۳؛ این نیسان فقط ۱۶ هزار دلار! (+عکس)

کابین با توجه به برچسب اقتصادی نیسان ورسا، کیفیت بسیار مناسبی دارد. از امکانات این فضا می توان به نمایشگر ۸ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی، شارژر بی سیم، اپل کارپلی اندروید اوتو بی سیم، وای فای هات اسپات…

موبنا –  ورسا یکی از اقتصادی ترین سدان های نیسان و البته بازار جهانی است که اکنون این کمپانی ژاپنی مدل ۲۰۲۳ آن را در تریم پایه ۱۵۷۳۰ دلار برای بازار آمریکا قیمت گذاری کرده است.

تریم پایه نیسان ورسا، S نام دارد. از جعبه دنده ۵ سرعته اتوماتیک استفاده می کند که با پیشرانه ۴ سیلندر ۱۲۲ اسب بخاری هماهنگ شده است.

شاخص مصرف سوخت این تریم برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر ۸.۷ لیتر و در بزرگراه ۶.۷ لیتر است.

ورسا 2023؛ این نیسان فقط 16 هزار دلار! (+عکس)

در تریم مجهز به جعبه دنده سی وی تی، قیمت به ۱۷۴۰۰ دلار افزایش می یابد. تریم اس وی نیز با قیمت ۱۹۰۲۰ دلار و تریم پرچمدار اس آر با قیمت ۱۹۷۲۰ دلار عرضه می شود.

البته به تمامی قیمت های بالا رقمی حدود ۱۱۰۰ دلار برای هزینه های تحویل به مشتری، افزوده می شود.

شاخص مصرف سوخت در تریم مجهز به جعبه دنده سی وتی تی برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر  ۷.۳۵ لیتر و در بزرگراه ۵.۸۸ لیتر محاسبه شده است.

تریم پایه با رینگ ۱۶ اینچی آلومینیومی و تریم های بالاتر با رینگ ۱۷ اینچی تحویل مشتری می شوند.

نیسان ورسا ۲۰۲۳

کابین با توجه به برچسب اقتصادی نیسان ورسا، کیفیت بسیار مناسبی دارد. از امکانات این فضا می توان به نمایشگر ۸ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی، شارژر بی سیم، اپل کارپلی  اندروید اوتو بی سیم، وای فای هات اسپات، گرم کن صندلی های جلو و آینه های جانبی، سیستم تهویه اتوماتیک، استراحتگاه دست ردیف جلو و… اشاره کرد.

ورسا 2023؛ این نیسان فقط 16 هزار دلار! (+عکس)

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: کروز کنترل هوشمند، ترمز اضطراری اتوماتیک با قابلیت شناسایی عابر پیاده، هشدار خروج از خط، نور بالای تطبیقی، نمایش نقاط کور دید راننده، شناسایی علائم ترافیکی جاده و… قابل اشاره هستند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا