چطور با فرمول ثروتمند شدن آشنا شدم؟

ثروتمند شدن هم مانند هر اتفاق دیگری در زندگی نیاز به فراهم کردن شرایط لازم و پیروی از فرمول خاص خودش را دارد و من توانستم با یادگیری این فرمول بعد از چند ماه تلاش به ثروتی عظیم دست پیدا کنم و در ادامه این مقاله انواع محصولات اسیدی که توسط تیم حرفه ای من تولید شده اند را به حضورتان معرفی خواهم کرد.

اکسید گرافن

به طور کلی نانو ذرات اکسید گرافن بسیار منحصر به فرد هستند. یک سری تفاوت گرافن با گرافیت دارد که در ادامه توضیح میدهیم. اول باید بگویم ساختار گرافیت کریستالی است و از چندین لایه کربن تشکیل شده.

اتم های این ماده با پیوند کووالانسی به هم اتصال یافته اند و همچنین بسیار شکننده هستند. اما گرافن همان طور ه اشاره کردیم از یک لایه کربن ساخته شده است؛ از این رو یکی از قوی ترین موادی که تا کنون شناخته شده. کاربرد ذرات نانو گرافن در موارد مختلفی است که در ادامه بیشتر توضیح میدهیم. نقش در ساخت نانو کامپوزیت ها، کاربرد نانو ذرات در سلول های فتو ولتائیک، نقش در ساخت دیوید های ساطع کننده نور، نقش حفاتی در سنسور ها و کاتالیزور ها، نقش حفاظتی در نمایشگرهای کریستال مایع.

چطور با فرمول ثروتمند شدن آشنا شدم؟

اکسید منگنز

باید تعریف درست و دقیقی از اکسید منگنز را بدانیم، تا بهتر و بیشتر بتوان از مزایای این ماده شیمیایی مطلع شده است. منگنز دی اکسید ترکیب معدنی با فرمول شیمیایی mno2  می باشد، این ماده جامد سیاه یا قهوه ای به طور طبیعی به عنوان پیرولوزیت معدنی که سنگ اصلی منگنز است یافت می شود. از انواع اکسید منگنز می توان به منگوزیت، بیرنزیت و منگنیت اشاره کرد، کاملا بدیهی است که  بیش از یک اکسید منگنز وجود دارد اما متداولترین و رایج ترین استحاله ها عبارتند از منگنز اکسید و دی اکسید منگنز. پودر قهوه ای و تیره زنگ بسیار ریز متشکل از ذرات منگنز دی اکسید به قطر ۴۰ تا ۶۰ نانومتر می باشد، این نانو مواد با کاربردهای مختلف در صنایع و پژوهش استفاده می شود و در طیف بسیار گسترده ای از اهداف تجاری و دانشگاهی به کار گرفته می شود.

شناخت مواد شیمیای نیاز به دانستن فرمول آنها را دارد، برای شناخت منگنز اکسید و اینکه بدانیم منگنز اکسید چیست، باید به انواع آن اشراف کامل داشته باشیم. از کاربردهای این محصول می توان علاوه بر فیلتر تصفیه آب، می توان ساخت باتریها، قوطیهای نوشیدنی، کشنده حشرات کشاورزی و نابود کننده قارچها و مدارهای الکتریکی و بسیاری دیگر اشاره کرد.

چطور با فرمول ثروتمند شدن آشنا شدم؟

اکسید روی

اگر در خواک طیور و دام ها اکسید روی وجود نداشته باشد، پرنگان استخوان بندی هایشان خمیده می شود. رشد پرها ضعیف وگاهی هم باعث نابود شدن آن ها می شود.مشکلات کمبود روی در صنعت کشاورزی و تاثیرآن بر روی سلامت گیاهان و افزایش رشد محصولات موضوع مهمی است که باید به آن توجه کنند و این ترکیب برای گیاهان لازم است و اگر نباشد مقاومت گیاهان در برابر آفت ها کم می شود.

کیفیت محصولات پایین می آید؛ محصولاتی که به نسبت بقیه محصولات کشاورزی روی کمتری درآن ها وجود داشته، مانند ذرت، مرکبات و انگور. جالب اینجاست که در کودی که برای گیاهان استفاده می شود هم اکسید روی استفاده شده که باعث بزرگ شدن برگ ها، سفت شدن ساقه گیاهان و رشد قدی آنها شده است و از سرما زدگی هم نگهداری می شوند.

چطور با فرمول ثروتمند شدن آشنا شدم؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا