پرنده ای که مرا به آرزوهایم رساند

جریان پولدار شدنم اینطور بود که دوستی من را با کسب و کار در زمینه گوشت بلدرچین آشنا کرد و من که به این حرفه علاقمند شده بودم، با پشتکار و اراده خودم توانستم به موفقیتهای چشم گیری دست پیدا کنم.چند نوع از انواع بلدرچین را در ادامه برایتان معرفی می کنم

بلدرچین

گوشت بلدرچین یکی از منابع غنی ویتامین B می باشد که در درمان بسیاری از بیماری ها مفید است و به دلیل همین ویژگی های عالی، پرورش بلدرچین به یکی از مهم ترین منابع درآمدزا و پرسود تبدیل شده است. کارآفرینی پرورش بلدرچین می تواند برای بسیاری از افرادی که به پرورش طیور علاقه دارند مناسب باشد.

برای کارآفرینی پرورش بلدرچین ابتدا باید انتخاب کنیم که قصد پرورش تخم بلدرچین را داریم و یا قصد پرورش بلدرچین گوشتی را داریم. برای این انتخاب باید بازار خرید و فروش تخم و گوشت این پرنده را شناخت، در برخی از فصول سال مردم بیشتر گوشت بلدرچین مصرف می کنند و در برخی فصول تخم این پرنده مشتری بیشتری دارد.

پرنده ای که مرا به آرزوهایم رساند

بلدرچین وحشی

هیچ کاری بدون زحمت انجام نمی شود، پرورش بلدرچین هم اگر با زحمت و تلاش درست همراه نباشد، نتیجه نخواهد داد. علاوه بر این هیچ تلاشی اگر در نهایت با یک فروش موفق همراه نباشد، به سرانجام خوبی نخواهد رسید.

تولید کننده باید وقت زیادی را برای پرورش بلدرچین وحشی صرف کند و ممکن است زمان کافی برای برند سازی را نداشته باشد.

مهم ترین نکته ای که در پرورش بلدرچین وحشی باید به آن توجه کنید محیطی است که آنرا مورد پرورش قرار می‌دهید. بلدرچین های وحشی معمولاً خلق و خوی متفاوت نسبت به بلدرچین اهی داشته و دوست دارند در طبیعت زندگی کنند. اگر دوست دارید با ذات این پرنده را حفظ کنید باید شرایطی مانند شرایط مزارع، علف زار ها و زمین های ناهموار برای آن فراهم سازید. بلدرچین وحشی در فضای این چنینی راحت تر با محیط عجین می‌شود و رشد سریعتری خواهد داشت.

پرنده ای که مرا به آرزوهایم رساند

 

بلدرچین مینیاتوری

بلدرچین ها دارای گونه های مختلفی هستند که یکی از زیباترین آنها، بلدرچین مینیاتوری است که پرنده ی نر آن به دلیل داشتن رنگ آبی خاص خود بسیار مورد توجه است.بلدرچین ها از جمله پرندگانی هستند که می توان آنها را هم در طبیعت به صورت وحشی یافت و هم می توان آنها را پرورش داد و از فروش گوشت و تخم آنها سود بسیار خوبی کسب نمود. افرادی که به نگهداری از این پرنده ی زیبا علاقه مند هستند، می توانند این پرنده ی زیبا را خریداری نموده و آن را در منزل خود نگه داری کنند. این پرنده بسیار مقاوم بوده و مناسب برای نگه داری در شرایط مختلف آب و هوایی می باشد و در نتیجه می توانید به راحتی از آنها مراقبت نموده و از زیبایی ظاهری و همچنین صدای زیبای آنها لذت ببرید قیمت بلدرچین مینیاتوری، بسته به سن آنها می تواند متفاوت باشد. معمولأ قیمت جوجه ها ارزان تر از بلدرچین های بالغ خواهد بود. همچنین در میان رده های سنی یکسان نیز ممکن است تفاوت قیمت هایی مشاهده شود که این تفاوت ها با توجه به عوامل مختلفی همچون جنسیت پرنده و جثه ی آنها خواهد بود.

پرنده ای که مرا به آرزوهایم رساند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا