با رنگ وضعیت مالی ام روی دیگری گرفت

زمانی که محصول رنگ را برای حوزه ی تخصصی فعالیت خود انتخاب کردم هیچ گاه فکر نمی کردم که روزی بتوانم از این محصول درآمد میلیاردی به دست بیاورم. این محصول در انواع مختلف تولید می شود که در ادامه مقاله با آنها آشنا خواهید شد.

رنگ ترافیکی

رنگی که برای کشیدن خطوط ترافیکی استفاده می شود رنگ ترافیکی می گویند که یکی از انواع آنها رنگ ترافیک اکرلیک می باشد که باید از کارخانه و یا مراکز تولید، پخش و عرضه معتبر تهیه شود.

رنگ ترافیکی اکرلیکی همچون رنگ گرم ترافیکی با رنگ دانه های متنوع و همچنین رنگدانه های مقاوم به عوامل جوی و تولید و عرضه می گردد. رنگ ترافیکی آکرلیکی چسبندگی بسیار مناسبی به سطح آسفالت و بتن دارد و جهت خط کشی خیابانها، معابر، باند فرودگاه و جاده های بین شهری استفاده می گردد. مشخصات فنی این محصول فام ظاهری زرد بدون محدودیت یا سفید مات، درصد حجمی مواد جامد ۵۳ درصد، جرم حجمی ۱.۵ گرم در سانتی متر مکعب، میزان پوشش تنوری برای ۴۰۰ میکرون ضخامت فیلم خشک ۱.۳۲ متر مربع بر لیتر، مدت زمان خشک شده سطحی در دمان ۲۵ درجه سانتی گراد ۱۵ دقیقه، مدت زمان خشک شدن جهت جابجایی در دمای ۲۵ درجه ۳۰ دقیقه، مدت زمان خشک شدن به صورت کامل در دمای ۲۵ درجه سانتی گراد ۸ ساعت و مدت زمانی که محصول را می توان در انبار نگه داشت یکسال در دمای ۵ الی ۴۰ در شرایطی مناسب است.

با رنگ وضعیت مالی ام روی دیگری گرفت

رنگ اپوکسی

خرید رنگ اپوکسی کف استخر از شرکت رنگ خانه مزایای زیادی دارد که قیمت ارزان و تحویل در زمان کم تنها بخش کوچکی از آن می باشد.این شرکت در حوزه فروش رنگ اپوکسی، از شرکتهای بزرگ و مطرحی است که علاوه بر فروش داخلی، در زمینه صادرات نیز فعالیت مستمر دارد.

رنگ اپوکسی کف استخر بر پايه اپوكسي و كاتاليست همگن تولید می شود که برای افزایش سرعت گیرایش به آن مواد افزودني دیگری مانند هادنرها افزوده می شود به همین جهت در زمان بسیار کمی می توان از آن بهره برداری نمود.

یکی دیگر از مزایای هاردنرها در فرمولاسیون رنگهای اپوكسي سخت شدن سريع و ایجاد ساختاری متراكم است که باعث شده انواع فشارهاي مكانيكي و هيدروليكي را تحمل نماید. هر چه ضخامت رنگ افزایش پیدا کند قدرت آب بندی و تحمل فشار بر سطح افزایش پیدا می کند.

خرید عمده رنگ اپوکسی از طریق نمايندگی فروش یک برند خاص به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود که امروزه به دلیل پیشرفت فضای مجازی.خرید غیر حضوری طرفداران زیادی دارد.

با رنگ وضعیت مالی ام روی دیگری گرفت

رنگ

نکات مهم در رنگ آمیزی اسکلتهای سوله: سطح مورد نظر بدون هیچ گونه الوگی باشد، رنگ  به صورت یکدست و رقیق باشد، از تینر برای عملکرد بهتر شدن رنگ دانه می توان به کار برد، در هنگام رنگ آمیزی محیط باید دارای تهویه باشد، بهتر است در رو به روی تابش خورشید این کار صورت بگیرد باعث زودتر خشک شدن سوله می شود.

رنگ آمیزی آلکیدی سوله به چند دسته تقسیم می شود؟ به دو دسته تقسیم می شود: آستری و روی.

رنگ آمیزی کرومات روی: این کالا جزء رنگ آستری می باشد و با وجود رنگدانه و کرومات روی دارد از خوردگی جلوگیری می کند و توصیه می شود توسط قلم مو رنگ روی فلزات انجام بدهید موجب ورود بهتر رنگ در اسکلت می شود همچنین دارای رنگ زرد می باشد.

رنگ آمیزی آلکیدی فسفات: از این محصول برای محیطهای که گاز فسفور می باشد استفاده می گردد چرا که دارای خاصیت خوردگی دارد و این ویژگی به دلیل رنگدانه فسفات روی می باشد برای رنگ آمیزی حتما از قلم استفاده کنید.

با رنگ وضعیت مالی ام روی دیگری گرفت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا