باورهای محدود کننده را کنار گذاشتم و به ثروت رسیدم

یکی از ساده‌ترین کارهایی که هنگام نرسیدن به اهدافمان می توانیم انجام دهیم سرزنش کردن و مقصر دانستن شرایط یا افراد دیگر است. آیا تاکنون به این نکته توجه کرده‌اید که ممکن است خود شما به دلیل داشتن باور محدودکننده مانع از رسیدنتان به هدف‌ها شده‌ باشید. من باورهای محدود کننده را کنار گذاشتم و کارم را در زمینه ترشیجات شروع کردم و اکنون در این زمینه موفق هستم.

ترشیجات محلی

خواص درمانی بی نظیر ترشی: ترشیجات محلی هم مانند سایر موادغذایی دارای خواص مفید هستند مصرف این خوراکی به مقدار بسیار کم در کاهش چربی خون مؤثر است ترشی هااز سبزیجات مختلف درست می شوندمصرف یک خیارشورمتوسط به اندازه یک چهارم فنجان نیازبدن به سبزیجات در طول روز را تأمین می کند.

تحقیقات نشان داده است نوشیدن عصاره ترشی می تواند دردناشی ازگرفتگی عضلات در آقایان را تسکین دهد گرچه شاید نوشیدنی دل چسب نباشد، اما شواهد نشان می دهد نوشیدن یک سوم فنجان عصاره ترشی درتسکین درد عضلانی مؤثر است.

مصرف ترشیها یکی از روش های طبیعی بوده که از زمان های قدیم برای درمان بیماری سندرم پاهای بی‌قرار از آن ها استفاده می شده است سرکه برای تهیه ترشیجات به کارمی رود سرکه به خصوص سرکه سیب قندخون را کاهش می دهد و بعد از مصرف غذا سبب کند کردن جذب کربوهیدرات ها شده وازافزایش قندخون جلوگیری می کند.

باورهای محدود کننده را کنار گذاشتم و به ثروت رسیدم

 

ترشی سیر

سیر علاوه بر این که سرشار از خواص است ولی طبع خیلی گرمی دارد و سرکه هم طبع سرد دارد در طب سنتی بر این باور هستند که با مخلوط ترشی سیر و سرکه و گذشت هفت سال بر این مخلوط، ترکیب سیر و سرکه حسابی جا می افتد و می رسد و طبع سیر ترشی سفید به یک طبع متعادل می رسد که با هر مزاجی سازگار است و سیر ها حسابی نرم و شیرین شده اند و رنگ ترشی سیر هفت ساله قهوه ای متمایل به سیاه می شود.

خرید ترشی سیر هفت ساله تولیدکننده ترشی سیر هفت ساله شمالی از سیر مرغوب خطه شمال کشور برای تولید ترشی سیر هفت ساله استفاده کرده است و ترشی سیر واقعی هفت ساله را به شیوه کاملا سنتی تولید کرده است. ترشی سیر هفت ساله سنتی شمالی خیلی خوشمزه است و توانسته در بین مصرف کنندگان جای خود را به خوبی باز کند.

باورهای محدود کننده را کنار گذاشتم و به ثروت رسیدم

 

ترشی بندری

طعم ترش ترشی بندری کاملاً مکمل بسیاری از غذاهای ما است، به ویژه غذاهای حاوی گوشت بره، زیرا تعادل را در غنای طعمها به ارمغان می آورد، هر خانوار ایرانی انواع گیاهان و ادویه جات خاص خود را دارد و برای تهیه ترشی تنها چیزی که نیاز دارید یک شیشه ترشی با اندازه مناسب، سبزیجات دلخواه، سرکه سیب، ادویه جات ترشی، سبزی و کمی نمک است. ترشی مخلوط زعفرانی شامل گل کلم، بادمجان، هویج، پیاز، شلغم، زیتون و سایر سبزیجات ترشی است که همگی با زعفران مخلوط شده و در سرکه، نمک، سیر و ادویه جات پخته می شوند اما نکته قابل توجه تفاوت بین ترشیجات خانگی و صنعتی می باشد که در این میان ترشیجات خانگی بدون استفاده از مواد نگهدارنده پخته می شوند. ترشی مخلوط به ترشیهایی گفته می شود که از انواع سبزیجات مخلوط شده در همان فرآیند ترشی تهیه می شود و مانند سایر ترشیها به همراه غذاهای مختلف برای طعم دهی به غذا سرو می شوند. ترشی مخلوط زعفرانی برای توصیف سبزیجات ترشی در سرکه استفاده می شود و اغلب آنها را به همراه غذاها و یا سوپها می خورند همچنین بر روی یک سفره ایرانی همیشه مقداری ترشی پیدا می کنید.

باورهای محدود کننده را کنار گذاشتم و به ثروت رسیدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا