با کار در حوزه ترشی وضع مالی خانوادم را تغییر دادم

برای قرار گرفتن در مسیر پولدار شدن باید حتماً مطالعه کنید و فرصت‌های هر کسب‌وکاری را نیازسنجی نمایید و بعد با استفاده از تجربیات دیگران در این مسیر قدم بردارید. من به پیشنهاد دوستم ترشیجات را در فضای ایننترنت به نمایش گذاشتم که بازدید بسیاری داشت همین امر سبب شد تا مشتریان بسیاری از سرار جهان داشته باشم.

ترشی سیر

امروزه هم همچنان مانند گذشته ها ترشی سیر در منازل تهیه می شود اما کارخانه ترشی سازی هم روی کار آمده اند مثل کارخانه ترشی سیر همدان که در این کارخانه ها روزانه چندین هزار تن ترشی سیر تولید شده و به بازارها عرضه می شود. ترشی سیر کارخانه ای هم مثل ترشی سیر خانگی سنتی و طبیعی خوشمزه است چرا که در کارخانه هم سعی می شود از سیر مرغوب و سبزیجات معطر برای تهیه و تولید ترشی سیر استفاده شود و کیفیت و خوشمزه بودن ترشی سیر مورد توجه زیادی قرار می گیرد.

ترشی سیر علاوه بر اینکه دلچسب و خوش طعم است دارای ارزش غذایی بالایی است زیرا سیر در طب سنتی به اکسیر جوانی معروف است که این به خاطر وجود املاح و ویتامین های خیلی مهمی است که در سیر وجود دارد و سیر ترشی هم خواص مفیدی دارد.

با کار در حوزه ترشی وضع مالی خانوادم را تغییر دادم

ترشی فلفل

در‌ داخل کشور بسیاری از مناطق با تهیه انواع ترشی فلفل آن را به دیگر استانها صادر می کنند از مراکز مهم تولید و عرضه ترشی فلفل گلخانه ای می توان همدان را نام برد که نام معروفی در زمینه تولید ترشی می باشد که در آن جا انواع ترشیهای با کیفیت را تولید می کنند در این بین ترشی فلفل هم یکی از معروف ترین و خوشمزه ترین انواع ترشی می باشد که علاوه بر طعم و بوی دلپذیر آن، فواید زیادی هم دارد.

ترشی فلفل را می توان از انواع مختلف ترشی به دست آورد که نوع مصرف آن بستگی به فرهنگ و عادات غذایی افراد آن‌ دارد بنابراین ممکن است در کشورهای مختلف از ترشیهای یکسانی برای ساخت آن استفاده نشود این موضوع در فرایند صادرات انواع مختلف ترشی فلفل بسیار مهم است زیرا با توجه به بازار هدف و فرهنگ غذایی منطقه مورد نظر باید ترشی فلفل مخصوص با طبع مردم آن جا جهت صادرات، بسته بندی صورت گیرد.

با کار در حوزه ترشی وضع مالی خانوادم را تغییر دادم

 

ترشی لیمو

در کنار ترشی لیمو یک غذای سبک و در عین حال آسان می باشد که می تواند در میهمانیهای کوچک به راحتی آماده شده و برای پذیرایی از میهمانان مورد استفاده قرار بگیرد.

در خصوص شیوه طبخ و تهیه نیز باید خدمت تان عرض کنیم که شما کافی است تا ابتدا میگو را پاک نموده و و آن را کمی در ماهیتابه تفت دهید سپس گشنیز، پیاز و ادویه های مخصوص خودتان را به آن اضافه نموده و در آخر سس دوغ خود را به آن اضافه نمایید و بگذارید تا به مدت تقریبی ۴۰ دقیقه خوب مواد و گوشت بپزد.

به طور کلی ترشیها به دلیل داشتن سرکه و فلفل بسیار زیاد و همچنین لیمو می توانند به عنوان یک ترکیب و خوراکی مفید و پر فایده می تواند در درمان امراضی که خانمهای باردار بیشتر با آنها مواجه هستد نظیر عفونتها مثمر ثمر واقع شود.

با کار در حوزه ترشی وضع مالی خانوادم را تغییر دادم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا