ماهیندرا تار؛ فیلم هندی جیپ رانگلر ادامه دارد! (+عکس)

ماهیندار تار ۳ درب در تست های شرایط سخت موفق به عبور از آب با عمق ۶۶ سانتی متر شده که اگر بخواهیم مقایسه ای را ارائه بدهیم، این عدد ۲ برابر شاخص ثبت شده برای سوزوکی جیمنی است…

موبنا ماهیندرا خودروساز هندی از تصمیمش برای ارائه نسخه ۵ درب آفرودر تار خبر داد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، تار در واقع یک کپی تمام عیار از رانگلر افسانه ای برند جیپ است.

تار نخستین بار سال ۲۰۱۰ روی خط تولید قرار گرفت و در کلاس شاسی بلند کامپکت و تنها در نسخه ۳ درب تولید شد. نسل اول ماهیندرا تار تا سال ۲۰۲۰ و نسل دوم آن از ۲۰۲۰ تا کنون تولید می شود.

نسخه ۳ درب تار با پیشرانه های ۲ و ۲.۲ لیتری ۴ سیلندر توربو بنزینی و دیزل ارائه می شود. در بخش جعبه دنده نیز نمونه ۶ سرعته دستی و اتوماتیک قابل سفارش است.

ماهیندرا تار ۳ درب

آفرودر هندی در نسخه ۳ درب از جعبه دنده کمی با ضریب پایین و سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ سود می برد. قطعا در نسخه ۵ درب نیز شرایط مشابهی را شاهد خواهیم بود.

ماهیندار تار ۳ درب در تست های شرایط سخت موفق به عبور از آب با عمق ۶۶ سانتی متر شده که اگر بخواهیم مقایسه ای را ارائه بدهیم، این عدد ۲ برابر شاخص ثبت شده برای سوزوکی جیمنی است.

ماهیندرا تار کنار سوزوکی جیمنی

سوزوکی جیمنی

امکان سفارش نسخه ۳ درب با سقف پارچه ای برای مشتریان نیز وجود دارد. جانمایی صندلی ها نیز در الگوهای ۴ و ۶ درنظر گرفته شده است.

نسل دوم ماهیندرا تار در داخل کابین یک نمایشگر لمسی ۷ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی دارد. پشتیبانی ازاپل کار پلی، اندروید اوتو، بلوتوث، قطب نما و… از دیگر فناورانه های کابین هستند.

ماهیندرا تار ۵ درب

ماهیندرا تار ۵ درب/ تصویر پیش بینی شده از این خودرو

ماهیندرا تار 5 درب- تصویر پیش بینی شده

اما به نسخه ۵ درب بازگردیم تا نگاهی به اطلاعات موجود در رابطه با آن داشته باشیم. ماهیندرا تار ۵ درب بر پایه شاسی اسکورپیو-ان دیگر شاسی بلند ماهیندرا توسعه یافته است. در بخش پیشرانه نیز بازهم مدیون اسکورپیو-ان است زیرا تپنده ۲ لیتری توربو ۲۰۰ اسب بخاری با گشتاور ۳۷۰ نیوتن متر برایش در نظر گرفته شده است.

نسخه توربو دیزل این خودرو نیز از پیشرانه ۲.۲ لیتری با ۱۷۲ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۷۰ نیوتن متر قابل سفارش خواهد بود.

در ماهیندرا تار ۵ درب دوربین پارک عقب به عنوان آپشن استاندارد ارائه می شود.

در شرایط فعلی، نسخه ۳ درب با قیمت پایه ۱۶۸۰۰ دلار عرضه می شود که با توجه به این شاخص، قیمت پایه نسخه ۵ درب قطعا بیشتر خواهد بود.

هنوز تصاویر رسمی این خودرو منتشر نشده و تنها نمونه های استتاری آن مشاهده شده است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا