جریان مالی زندگی ام با تجارت انار زیر و رو شد

پس از مدتها با یکی از دوستان قدیمی ام ملاقات کردم و ماجرای مشکلات مالی ام را با او در میان گذاشتم، از آنجایی که پدر دوستم باغدار بود و کشت و کار انار داشت، او هم به من پیشنهاد کرد که با هم به کشت و کار پدرش رونق بدهیم و وارد کار تجارت انار شویم. من هم پیشنهادش را قبول کردم و اکنون بسیار راضی هستم. در ادامه به بررسی چند نوع انار می پردازم.

اناردانه سیاه

برای دسترسی به بهترین نوع انار دانه سیاه با قیمت مناسب تا پایان این مطلب همراه ما باشید. دانه های این انار بسیار بزرگتر و درشت تر از نمونه های دیگر هستند و به خاطر رنگ بسیار تیره ای که دارند به بهترین نوع انار پرورشی شهرت پیدا کرده اند.

رنگ تیره این محصول به خاطر بیشتر بودن موادو رنگدانه های موجود در آن به شکل تیره تر از دیگر مدلها در آمده است. درخت این انار جثه بزرگتری از نمونه های انارهای معمولی دارد و به گرمای بیشتری احتیاج دارد تا بتوانند رنگدانه مورد نیاز میوه را تامین نماید یکی از اصلی ترین علتهای رنگ سیاه موجود در دانه های انار آفتاب مستقیم است.

درخت انار دانه سیاه شیرین یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار ایران است که کشاورزان زیادی دوست دارند این محصول را پرورش داده و به بازار عرضه کنند.
برخلاف نمونه های دیگر انار که ابعاد کوچکی دارند یا رنگدانه های آنها سفید یا قرمز است این محصول وزن بالایی داشته و بسیار بزرگتر از دیگر نمونه ها می باشد و طعم آن به هیچ عنوان ترش نبوده و بسیار دلنشین است.

جریان مالی زندگی ام با تجارت انار زیر و رو شد

انار ایران

شرایط اقلیمی در ایران برای پرورش انار بسیار مناسب است و این محصول قابلیت پرورش در تمام مناطق به جز همدان را در ایران دارد .ایران، آمریکا، چین، هند، اسرائیل، مصر، اسپانیا، ترکیه، افغانستان و بلژیک به ترتیب ده کشور برتر تولید کننده انار در دنیا هستند.

انارایران نسبت به سایر کشور های تولید کننده انار کیفیت بالاتری داشته و کاملاً ارگانیک است و هیچ سمی در باغات برای تولید آن استفاده نمی شود.

جریان مالی زندگی ام با تجارت انار زیر و رو شد

انارصادراتی

یکی از میوه های بهشتی انار است که خداوند آن را نعمتی برای بنده هایش قرار داده است. انار صادراتی ایران تا کوه های هیمالیا و شمال هند است و هم به صورت داخلی و صادراتی خرید و فروش می شود و یکی از نخستین درختان اهلی شده می باشد، که هم اکنون در تمامی نقاط جهان از جمله آمریکا، هلند، اسپانیا، ایتالیا، تایلند و… پرورش و کاشت می شود.

در ایران چندین شهرستان مانند شهرهای فردوس، بجستان، کوهدشت، کاشمر، خلیل اباد، بردسکن، ساوه، اورامانات و… از بزرگترین تولید کنندگان انار می باشند.

جریان مالی زندگی ام با تجارت انار زیر و رو شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا