با تولید فست فود، مزه پولدار شدن را چشیدم

این روزها همه بدنبال پولدار شدن هستند اما مهم است که بدانیم از چه راهی می توانیم به آن دست پیدا کنیم و راههای مختلف را تجربه کنیم، من توانستم با تولید فست فود به نیازی که امروزه همه با آن درگیرند پاسخ داده و خودم را به ثروت نزدیک سازم. در زیر به توضیح چند مدل از انواع فست فود می پردازم.

فلافل عربی

یکی از نکاتی که در بحث تهیه و درست کردن انواع فلافل از جمله فلافل عربی مورد اهمیت است بحث قیمت مواد تشکیل دهنده این غذا همچون نخود سه خان است و برای درست کردن فلافل خانگی ابتدا نیاز هست تا قیمت خرید و فروش این مواد فلافل را داشته باشید تا در صورت خرید دچار هیچ گونه مشکل خاصی در این خصوص نشوید.

یکی از مهم ترین نکاتی که در این خصوص باید به آن توجه کنید تا فلافل شما به خوبی و خوشمزگی فلافلهای بیرون شود این است که باید نخود درشت را که به این منظور مورد استفاده قرار می دهید.

حتما از قبل در مدت زمان زیادی در آب قرار دهید تا به طور کامل خیسانده شود. بهتر است تا نخود مورد استفاده برای درست کردن فلافل را در زمانی در حدود ۲۴ الی ۴۸ ساعت در آب نگه دارید.

با تولید فست فود، مزه پولدار شدن را چشیدم

فلافل منجمد

خوردن نخود می تواند یک عارضه جانبی ناراحت کننده و شرم آور داشته باشد: تشکیل گاز در دستگاه گوارش، به دلیل کربوهیدراتها (شامل مونوساکاریدها، دی ساکاریدها و پلی ساکاریدها) که هضم نمی شوند، اما با خرید فلافل منجمد خیال شما از بابت این مورد می تواند راحت و آسوده باشد به این علت که یخ زدگی محصول جلوی باکتریهای فعال کننده این امر را می گیرد.

همین پدیده در خوردن حبوبات دیگر مانند لوبیا و سایر غذاها مانند سالاد کلم، مارچوبه، کلم بروکلی و غیره شناخته شده است و باکتریهای روده در بدن ما به طور معمول نزدیک به یک لیتر گاز در روز به عنوان بخشی از فرآیند متابولیک خود تولید می کنند و هنگامی که ما حبوبات حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات پیچیده می خوریم که بدن ما قادر به تجزیه برخی از آنها به قندهای ساده تر نیست، این کربوهیدراتها که به عنوان “فیبر رژیمی” نیز شناخته می شوند، به روده بزرگ می رسند. باکتریهای روده در فرآیندی به نام تخمیر از آنها تغذیه می کنند و محصولات جانبی آن شامل دی اکسید کربن، هیدروژن و متان و همچنین سایر ترکیبات فرار است و این یکی از دلایل اصلی اضافه شدن گاز سنگین است و دقت کنید روغن سرخ کردنی خیلی داغ باشد.

با تولید فست فود، مزه پولدار شدن را چشیدم

فست فود

فست فود غذاهای فست فود انواع بسیار مختلفی دارند که می توانند سلیقه های مختلفی را پوشش دهند. فست فود مرغ، انواع فست فود با سیب زمینی، فست های با گوشت قرمز، انواع برگر ها و … می توانند هر کسی را راضی نگه دارند. اگر بخواهیم همه اسم فست فود های خوشمزه را کامل بنویسیم، می توانیم یک کتاب کامل منتشر کنیم. اما به طور خلاصه، می توان انواع همبرگر، پیتزا، ساندویچ های سوسیس و کالباس، هات داگ ها، سیب زمینی های سرخ کرده با انواع مخلفات، مرغ سوخاری، انواع ناگت و … را جزو فست فود ها حساب کرد.

با تولید فست فود، مزه پولدار شدن را چشیدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا