با تجارت یاقوت انار به ثروت میلیاردی رسیدم

پس از مدتها که بدنبال راهی برای رسیدن به ثروت بودم، این راه را در تجارت انار که به نوعی کسب و کار پدری ام بود یافتم. دانه های یاقوتی انار رنگ آب تازه ای به زندگی ام دادند و مرا با دنیای تجارت آمیخته کردند. در ادامه چند نوع از انار را برایتان معرفی می کنم.

انار ایران

انواع انارایران بسیار زیاد است. این میوه در تنوع گسترده با حس و حالی متفاوت از مزه های ترش و شیرین و یا در اندازه‌های بزرگ و کوچک وجود دارد. تقریباً بخش کاملی از ارقام انار (Pomegranate cultivars) بومی سرزمین ایران است و با اندک جست‌وجو می‌توانید انواع میوه انار (Pomegranate fruit varieties) را در سطح شهرهای انارستانی کشور تهیه کنید. شهر ساوه به ‌تنهایی بیش ‌از ۷۰ نوع انار دارد. انارهایی که همگی جذابیت میوه‌ای بهشتی، خوشمزه، زیبا و دل‌فریب را تداعی می‌کنند.

با تجارت یاقوت انار به ثروت میلیاردی رسیدم

انار شیرین

انار شیرین به دلیل طعم عالی و مواد مغذی خود باعث ایجاد رفلاکس معده نمی شود و برای افرادی که سوزش معده دارند، مفید خواهد بود، پوسته این محصول دارای میزان فیبر بسیار زیادی است و به همین دلیل مصرف آن نقش مهم و بسزایی در درمان بیماری یبوست خواهد داشت.

از اصلی ترین مواد معدنی موجود در میوه انار می توان به اسید فولیک اشاره کرد، این اسید باعث تقویت هر چه بهتر معده خواهد شد و از ایجاد سوزش و درد در آن جلوگیری می کند.

آنتی اکسیدان و دیگر مواد معدنی موجود در این نوع میوه به هضم هر چه بهتر مواد غذایی کمک می کنند و مانع از ایجاد فشار در قسمت مری و معده خواهند شد که این موضوع موجب درمان سریع انواع بیماری گوارشی خواهد شد.

با تجارت یاقوت انار به ثروت میلیاردی رسیدم

انار صادراتی

اولین و مهمترین مشتری انار دانه سیاه و پر خاصیت، کشور ژاپن می باشد. انار هورامان(اورامان) یکی از خاستگاه های انار صادراتی در ایران منطقه اورامانات واقع در غرب کشور است، که پیشرفت قابل توجهی در کاشت و افزایش باغات انار از جمله در روستای تاریخی و گردشگری پالنگان، اورامان، ژیوار، سرریز و بسیاری دیگر از روستاهای منطقه اورامانات، که از کامیاران تا سروآباد و از پاوه تا هلبجه عراق امتداد دارند، داشته است، که نیازمند کمک برای صادرات این محصول ارگانیک و توجه به صنایع تبدیلی برای فرآوری مناسب این محصول است. البته در چند سال اخیر و با همت شرکت بزرگ آراد برندینگ با همکاری با باغداران محترم در زمینه تبلیغات و صادرات انار این منطقه، اقدامات چشمگیر و امیدوار کننده ای انجام گرفته است.

با تجارت یاقوت انار به ثروت میلیاردی رسیدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا