انار، یاقوتهای سرخ را به زندگی ام آورد

در شرایطی که از درآمد کارمندی که کفاف زندگی ام را نمی داد ناامید شده بودم، در مسیری قرار گرفتم که به زندگی ام رنگ و بوی ثروت داد و آن شروع تجارت در زمینه انار بود که با تنوع زیادی که دارد می تواند انواع مصارف را داشته باشد.

انار ایران

انار میوه درختی است که ارتفاع آن معمولا تا حدود ۴ متر می رسد و در مناطق نیمه گرمسیری می روید. انار، بومی مناطق مرکزی و شرق ایران تا کوه‌های هیمالیا در شمال هند بوده و یکی از اولین گیاهان اهلی شده توسط انسان ‌است.

انارایران با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن انار، بزرگترین تولید کننده انار در دنیا است و هندوستان دومین کشور تولید کننده این میوه است.

یکی از مهم ترین بخش ها جهت دستیابی به محصول انار در بازار جهانی و افزایش سهم ما از بازار، شناخت قوانین و مقررات کشور های مختلف و همچنین سلایق بازار های هدف آن محصول است.امروزه کسب بازار های جهانی منوط به ایجاد حس اعتماد پذیری کالا است و این امر تنها با دقت، کیفیت و خلاقیت ایجاد می شود.

انار، یاقوتهای سرخ را به زندگی ام آورد

اناردانه سیاه

یکی از بهترین محصولات کشاورزی بومی ایران انار دانه سیاه بدون هسته ی ژله ای است که در این مطلب به بازار خرید و فروش و بهترین قیمت آن می پردازیم. یکی از بهترین نمونه های انار که یکی از شیرین ترین نمونه آن نیز محسوب می شود.

انار بدون هسته و دانه سیاه ژله ای است که طعم بسیار منحصر به فردی دارد و یکی از خوش طعم ترین دانه های میوه در ایران شناخته شده است.

از این محصول می توان در تزیین شیرینی نخودچی و دسرها استفاده نمود و به عنوان یکی از بهترین فیلمهای کیک در میان لایه های اسفنجی کیک قرار داد. طعم منحصر به فرد این محصول شرایط را برای ساخت لواشک انواع ترشک و ترشیجات را فراهم می کند.

انار، یاقوتهای سرخ را به زندگی ام آورد

انار سیاه

صادرات انارسیاه از دیرباز ارزآوری بسیار خوبی را برای کشور به همراه داشته است.بیش از نیمی از انار محلی جهان در ایران تولید و به کشورهای مختلف جهان صادر می‌شود. درگذشته ایران تنها صادرکننده انار به دنیا محسوب می‌شد.

انار میوه درختی است که ارتفاع آن معمولا تا حدود ۴ متر می رسد و در مناطق نیمه گرمسیری می روید. انار، بومی مناطق مرکزی و شرق ایران تا کوه‌های هیمالیا در شمال هند بوده و یکی از اولین گیاهان اهلی شده توسط انسان ‌است.

مرفولوژیکی ارقام صادراتی انار مناطق مختلف کشور که برای صادرکنندگان مقبولیت دارند عبارتند از : رنگ پوست ، رنگ دانه ، طعم دانه ، ضخامت پوست و وزن میوه.

انار، یاقوتهای سرخ را به زندگی ام آورد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا