زمانی که هدفمند کار کردم به موفقیت رسیدم

هدفمند زندگی کنید. برای رسیدن به آرزوهایتان و تبدیل شدن به انسانی که دوست دارید، شما باید به کارهایی که انجام می دهید، دقت داشته باشید. من با هدفمند کار کردن در زمینه فروش فیروزه به موفقیت رسیدم

سنگ فیروزه نیشابور اصل

در مورد سنگ فیروزه نیشابور اصل هر کشوری عقیده ای داشته ولی انچیزی که مشهود است این است که این سنگ دارای انرژی خاصی بوده که باعث بالا رفتن اعتماد به نفس می شده همانطور که در یونان برای مبارزه ان را به دست می کردند و در ایران نیز برای درمان بسیاری از بیماریها استفاده شده و در طب سنتی نیز در مورد آن مطالب زیادی وجود دارد.

آمریکا یکی از کشورهایی می باشد که بعد از میلاد مسیح معادن این نوع سنگ را کشف کرده و بعد از آن با شناخته شدن انواع سنگهای معدنی در نقاط مختلف جهان معادن زیادی کشف شد.

یکی از قبایل بزرگ آمریکایی سرخپوستان می باشند که این سنگ برای آنها بسیار مقدس بوده و استفاده از سنگ فیروزه برای جواهرات از این قبایل آغاز شده است.

برای تشخیص دقیق نوع سنگ فیروزه و ماهیت اصلی آن چندین مورد آزمایشات وجود دارد که تقریبا همه آنها باعص آسیب رسیدن به سنگ می شوند و به همین دلیل بسیار معقول نمی باشند.

زمانی که هدفمند کار کردم به موفقیت رسیدم

سنگ فیروزه نیشابور سبز

سنگ فیروزه نیشابور سبزاز لحاظ روحانی دارای انرژی آرام بخش است و برای افرادی که احساس شکست می کنند و یا نیاز به مراقب دارند بسیار مفید می باشد.

این سنگ می تواند زمین و آسمان را به هم پیوند دهد و به افراد کمک کند تا به دنیای روحانی نزدیک شوند و این سنگ همچنین می تواند اتصال افراد را تقویت کند و از افراد در برابر نیروهای شیاطین حفاظت کند.

سنگ فیروزه می تواند یک اتصال قوی به چاک را ایجاد کند و به تقویت ارتباطات افراد کمک نماید و همچنین می تواند تمام چاکراها را هم تراز کند و به همین دلیل توسط بسیاری از افراد برای درمان بسیاری از بیماریهای می شود.

سنگ فیروزه می تواند به افراد کمک کند تا عشق و بخشش را بیشتر و بهتر تجربه کنند و بتوانند احساسات خود را متوازن کنند و همچنین به آرامش افراد کمک زیادی می نماید.

در فن گشویی یکی از عناصری که افراد آن را فعال می کنند عنصر چوب می باشد که به رشد و بازآفرینی افراد کمک می کند و برای فعال کردن انرژی چوب در خانه افرد بایستی سنگ فیروزه را  به خانه خود اضافه کنند و از مزایای آن بهره مند شوند.

زمانی که هدفمند کار کردم به موفقیت رسیدم

سنگ فیروزه تار عنکبوتی

در ایام گذشته صادرات ملل شرق و همچنین ایران از راه ترکیه به اروپا صورت می‌گرفته است، تصور همگان بر این بوده است که سنگ فیروزه تار عنکبوتی از ترکیه استخراج شده است و به همین دلیل سنگ فیروزه که به زبان لاتین ترکوئیز turquise  معنی می‌شود، به معنای سنگ ترکی می‌باشد. سنگ فیروزه نیشابور به‌خصوص نوع شجر در ایران جایگاه خاصی دارد و در بازار جواهر ایران بسیار پر طرف‌دار می‌باشد. گفتنی است که در بازار ایران‌ دو نوع‌ سنگ فیروزه بسیار پرطرف‌دار می‌باشد که عبارت است از: فیروزه نیشابور و دیگری فیروزه دامغان. فیروزه‌ نیشابور از بهترین‌ نوع‌ و همچنین گران‌ترین فیروزه‌ها می‌باشد و از لحاظ کیفیت از فیروزه دامغان کیفیت برتری دارد.

زمانی که هدفمند کار کردم به موفقیت رسیدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا