برای رسیدن به موفقیت فرصت ها را غنیمت شمردم

علاوه بر زمان، فرصتهای زندگی خود را غنیمت بشمارید. اگر فرصتی برای درخشش استعدادها و رسیدن به آرزوها برایتان پیش آمد، از آن استفاده کنید. من از فرصت استفاده کردم و در حوزه ی تجارت سنگ فیروزه به موفقیت رسیدم.

سنگ فیروزه نیشابور اصل

یکی از سوالات متداول اکثر افراد در صفحات مجازی چگونگی تشخیص سنگهای معدنی اصل از تقلبی مانند سنگ فیروزه نیشابور اصل بوده و اینکه به چه روشی می توان تشخیص کاملا حرفه ای داد این نوع سنگ امکان تراش خوردن را دارد یا ندارد.

سنگهای معدنی مختلفی در طبیعت وجود دارند که شباهت زیادی به سنگ فیروزه داشته و به همین علت نیز در بازار همان محصولات را با قیمتهای پایین به نام سنگ فیروزه به مردم عرضه می کنند.

این نوع از سنگ که دارای قدمت بسیار طولانی بوده اولین سنگ کشف شده در تاریخ می باشد که اولین استفاده از این نوع سنگ توسط مصریان باستان بوده است.

بهترین و مرغوب ترین این سنگ در ایران یافت می شود و امروزه نیز در بسیاری از قسمتهای اروپا این سنگ را به نام سنگ ایرانی نام گذاری کرده اند.

سنگ فیروزه به نام سنگ گوهر نیز معروف است و این به دلیل این است که بهترین جواهرات دنیا با استفاده از این سنگ ساخته می شود و هر ساله در بزرگترین حراجیهای جهان به قیمتهای نجومی فروخته می شود.

برای رسیدن به موفقیت فرصت ها را غنیمت شمردم

سنگ فیروزه نیشابور سبز

یکی از ماده های معدنی که شفاف و به رنگ سبز و آبی می باشد، سنگ فیروزه نیشابور سبز نام دارد و از طریق فسفات آب داده شده و مس و آلومینیوم تولید می شود.

ما قصد داریم در این مقاله در مورد خواص سنگ فیروزه سبز نیشابوری و فواید نگه داشتن آن صحبت کنیم که باورکردنی  نیست پس با ما همراه باشید.

سنگ فیروزه نوعی از سنگهای کمیاب و با ارزش است و نمره ظریف محسوب می  شود و به دلیل رنگ منحصر به  فردی که دارد هزاران سال است که به  عنوان یک سنگ قیمتی و زینتی در بازار به فروش می  رسد.

سنگ فیروزه یک گوهر گران قیمت می  باشد که در بسیاری از فرهنگها ارزش بسیار زیادی دارد و بسیاری از فرهنگها از آن برای ایجاد صلح، صمیمیت، حفاظت و غیره استفاده می کنند.

سنگهای فیروزه دارای معانی زیادی می باشد که فراتر از رنگ زیبای خود می روند و انرژی خانه را تجدید می کنند و افراد با استفاده از آن می توانند فنگ شویی را در خانه خود افزایش دهند.

برای رسیدن به موفقیت فرصت ها را غنیمت شمردم

سنگ فیروزه تار عنکبوتی

یکی از مکان‌هایی که پیر و جوان، کوچک و بزرگ از آنجا سنگ فیروزه تار عنکبوتی و یا مدل‌های دیگر را خریداری می‌کنند مشهدالرضا (ع) ، می‌باشد که به دلیل نزدیکی به نیشابور از گذشته محل تراش و عرضه فیروزه می‌باشد؛ اما دلیل بر اصل بودن آن نمی‌باشد، سعی کنید سنگ فیروزه را از جاهایی که اعتبار دارند خریداری نمایید.

و اما ما نیز در سایت زر با اعتباری چند ساله در فروش اینترنتی و دارا بودن نماد چهار ستاره نماد اعتماد می‌توانیم برای شما بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را ارائه دهیم و شما با رفتن به فروشگاه طلا و جواهر با سنگ فیروزه می توانید انواع مدل طلا و جواهر با سنگ فیروزه همراه با قیمت ملاحظه نمایید. برای سفارش و خرید محصول موردنیاز خود کافی است با گالری ما تماس گرفته و با مشاوره با کارشناسان ما اقدام به خرید هر نوع محصول جواهر نمایید.

برای رسیدن به موفقیت فرصت ها را غنیمت شمردم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا