با قدردانی نعمت توانستم به ثروت عظیم برسم

به جای تمرکز روی آنچه ندارید، روی داشته های خود تمرکز کنید و زمانی از روز را برای قدردانی کردن بابت داشته های خود صرف کنید. من با استفاده از این تکنیک به یکی از تاجران موفق در زمینه سنگ فیروزه تبدیل شدم.

سنگ فیروزه نیشابور اصل

سوال مهمی که در خرید و فروش سنگ فیروزه نیشابور اصل  به ذهن‌ها خطور می‌کند این است که کدامیک از این فیروزه‌ها اصل و دارای ارزش است و کدام کیفیت کمتری دارد. فیروزه اصل متعلق به نیشابور است که شناسنامه اصلی بودن نیشابوری دارد همچنین رنگ آن کمی مات و به رنگ آبی آسمانی یکدست است. رگه‌های سیاهی که بر روی سنگ‌های فیروزه قرار دارند می‌توانند عامل خوبی برای شناسایی فیروزه نیشابور به حساب بیاید. سنگ فیروزه اصل نیشابور در مقابل آفتاب تغییر رنگ نمی‌دهد و با سوزن بر روی آن نمی‌توان خط عمیقی انداخت. فیروزه‌های دارای رگه طلایی قیمت بیشتری دارند.

یکی از مواردی که به اشیا ارزش می‌دهد، قیمت آن‌هاست. سنگ فیروزه به دلیل قیمت و همچنین خواص درمانی بهتر است که به درستی از آن نگهداری شود. شست و شوی فیروزه با مواد شیمیایی و شوینده می‌تواند آسیب بزرگی محسوب شود. علاوه بر آن، بسیاری از افراد برای شست ن چربی و آلودگی‌های آن از آب داغ استفاده کرده و یا با وسایل نوک تیز به تمییز کردن آن اقدام می‌کنند که موجب می‌شود با ایجاد خراش به فیروزه آسیب وارد کنند. دوری فیروزه از کرم، ادکلن، روغن، مایع دستشویی و آب کلر دار می‌تواند عمر سنگ فیروزه‌تان را افزایش دهد.

با قدردانی نعمت توانستم به ثروت عظیم برسم

سنگ فیروزه نیشابور سبز

سنگ فیروزه نیشابور سبز می‌تواند به افراد مبتلا به مشکلات بینایی در شب کمک کند. قرار دادن این سنگ بر روی چشم به درمان بسیاری از بیماری‌های چشمی کمک کرده و نگاه به آن می‌تواند چشم را تقویت کند.

فیروزه، کاهش دهنده بیماری‌های ریوی و گلو درد

گفته می‌شود قرار دادن سنگ فیروزه اصل بر ناحیه گلو می‌تواند بسیاری از دردهای نواحی گلو را کاهش داده و درمان کند. این سنگ تارهای صوتی را تقویت می‌کند و به انسان در تنفس و درمان بیماری‌های ریوی کمک قابل توجهی می‌کند.

سنگ فیروزه با انتقال انرژی مثبت به فرد و همچنین تقویت تمرکز و قوه عقلانی به فرد در مسیر معنوی کمک بسیاری می‌کند. این سنگ به افراد در برآورده شدن نیازهایشان کمک کرده و منجر به قوت قلب در انسان می‌شود. دور کردن دردها، رفع فقر، پیروزی، استجابت دعا و ایجاد یک فرد مطلوب از دیگر خواص معنوی سنگ فیروزه برای انسان است. گفته شده که این سنگ اولین هدیه خداوند از طریق جبرئیل به رسول اکرم (ص) در غار حرا بوده است و روایات زیادی از امامان و ائمه بزرگوار درباره سنگ فیروزه وجود دارد.

با قدردانی نعمت توانستم به ثروت عظیم برسم

سنگ فیروزه تار عنکبوتی

خواص سنگ فیروزه تار عنکبوتی بسیار متعدد می‌باشد که در زیر به خواص فیروزه نیشابور اشاره می‌کنیم:

فیروزه نیشابور مفرح معده می‌باشد.

فیروزه برای سردرد بسیار مفید است.

استفاده از سرمه فیروزه نیشابور برای چشمها بسیار مفید بوده و آن را تقویت می‌نماید.

کسانی که در شب دید خود را از دست می‌دهند، استفاده از سرمه فیروزه نیشابور  آنان را درمان می‌کند.

از دیگر خواص فیروزه نیشابور این است که اگر مردمک سفید شده و یا هر مورد دیگری در چشم باشد آن را درمان می‌کند

استفاده از فيروزه نیشابور باد فتق درد ریه، جنون، درد اعضاء و بسیاری از بیماری‌ها داخلی را درمان می‌نماید.

استفاده از انگشتر فيروزه نیشابور به قلب آرامش می‌دهد.

فيروزه نیشابور خوف و وحشت را از آدمی دور می‌سازد.

فيروزه نیشابور دشمنان را دور و آدمی را بر آنها غالب می‌سازد.

فيروزه نیشابور انسان را در مقابل حوادث برق حفاظت کرده و نمی‌گذارد که آدمی در آب غرق گردد.

با قدردانی نعمت توانستم به ثروت عظیم برسم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا