با تعهد دادن به خود به موفقیت رسیدم

به خود تعهد بدهید و به تعهدات خود وفادار باشید. تنها برنامه ریزی کافی نیست. شما باید به اهداف و قولهایی که به خودتان می دهید، متعهد باشید. هم چنین خوش قولی را در تعهداتی که به دیگران می دهید نیز رعایت کنید. من به خودم قول دادم در زمینه ی فروش سنگ فیروزه تاجر موفقی شوم.

سنگ فیروزه نیشابور اصل

سنگ فیروزه نیشابور اصل جز سنگهای متخلخل می باشد و به همین دلیل اگر مدت زیادی در دست قرار بگیرد روغن را جذب می کند و همین عامل باعث تغییر رنگ و در نهایت مردن آن می شود.

محصولاتی که برای ساخت زیورآلات استفاده می شود دارای شرایط نگهداری خاصی می باشد و این به دلیل حساس بودن این نوع از سنگ بوده و عواملی مانند حرارت توانایی این را دارد که به طور کلی این سنگ را از بین ببرد.

کسانی که گردنبند و دستبند فیروزه دارند باید آنها را در معرض ادکلن و لوازم آرایشی قرار ندهند چون مواد شیمیایی به سرعت می تواند این سنگ را آلوده و در نهایت باعث تغییر رنگ شود.

از محبوب ترین کادوهایی عشاق به یکدیگر می دهند سنگ ماه تولد به صورت گردنبند و یا دستبند می باشد که سنگ فیروزه مناسب ترین گزینه برای این کار بوده و بسیاری از افراد این سنگ را مخصوص ماه دسامبر می دانند و بیشترین فروش را در اروپا در این ماه دارد.

در بازار ایران نمونه های تقلبی فراوانی وجود دارد که بسیاری از افراد بابت آنها پولهای گذافی پرداخت می کنند و بعد متوجه تقلبی بودن آن می شوند.

با تعهد دادن به خود به موفقیت رسیدم

سنگ فیروزه نیشابور سبز

سنگ فیروزه نیشابور سبز سنگهای پر بار در جهان می باشد که می تواند بین عناصر مادی و معنوی ارتباط راحت تری برقرار نماید و ذهنهایی که نهفته هستند را توانایی دهد و همچنین شهود را تقویت کند و برای فرد بینش و خرد را به همراه بیاورد.

این سنگ می تواند اثرات مضر قرار گرفتن در معرض دود الکترومغناطیسی، امواج رادیویی و اتمسفر تا حد زیادی کاهش دهد.

بسیاری از افراد برای برقراری ارتباطهای عاشقانه و دوستانه از سنگ فیروزه استفاده می کنند  چرا که خلاقیت افراد را افزایش می دهد و شجاعت آنها را چند برابر می کند.

این سنگ می تواند ارتباط واقعی و روشنی را که از عناطر مادی و معنوی برقرار نماید و افراد با همراه داشتن این سنگ می توانند به راحتی با دیگران ارباط برقرار نمایند.

افراد می توانند این سنگها را در جیب یا کیف دستیهای خود حمل کند و همچنین می توانند آن را با زنجیرهایی به گردن خود آویزان کنند و یا آن را روی انگشترهای خود نصب کنند.

سنگهای قیمتی فیروزه می تواند استقلال و فردیت افراد را تشویق کند و یک چشم انداز مثبتی را برای فرد ایجاد نماید.

با حمل کردن و نگه داشتن این سنگ افراد قادر می شوند نیروی حیات خود را افزایش دهند و روحیه خود را بهتر کنند چرا که این سنگ می تواند آنها را از فشارهای روحی و روانی که دارید آسوده کند.

با تعهد دادن به خود به موفقیت رسیدم

سنگ فیروزه تار عنکبوتی

معدن سنگ فیروزه تار عنکبوتی در ۵۵ کیلومتری شمال شرق نیشابور قرار داشته و دارای ذخیره‌ای بیش از ۹ هزار تن و ظرفیت تولید سالانه ۱۹ تن است. از هر تن سنگ فیروزه به طور متوسط ۸ تا ۱۰ کیلوگرم فیروزه نیشابور به دست می‌آید که عمدتاً به‌منظور تزئینات و به‌عنوان سنگ قیمتی مورداستفاده قرار می‌گیرد. نامورترین و پرخواهان‌ترین فیروزه در ایران فیروزه نیشابور است و مهم‌ترین معدن فیروزه در ایران در شهرستان نیشابور می‌باشد که از بیش از ۲۰۰۰ سال پیش استخراج می‌شده است. معدن این فیروزه در نزدیکی روستای معدن نیشابور است و از سطح زمین ۲۰۱۲ متر بلندی دارد.

فیروزه و فیروزه‌ ایرانی ما به طور طبیعی در خاک مرطوب حاوی مس تشکیل می‌شود. کمتر کشور دیگری مانند مصر، چین و ایالات متحده با سابقه مشابه در معادن فیروزه وجود دارد. اما معادن نزدیک شهر نیشابور از قدیمی‌ترین و فعال‌ترین معادن امروزی هستند. نیشابور، زمانی پایتخت ساتراپی امپراتوری ساسانیان، شهری باستانی در استان خراسان، شمال شرقی ایران است.

با تعهد دادن به خود به موفقیت رسیدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا