با تجارت توانستم به درآمد دلخواهم برسم

زمانی که وارد دنیای تجارت شدم و در حوزه ی سم و سمپاش فعالیت کردم متوجه شدم که این حوزه بسیار سود ده می باشد از این رو تمام تلاش خود را برای موفقیت در این زمینه کردم.

سم لاروکش

گرچه راهکارهای کنترلی فراوانی برای مدیریت جمعیت لاروها در سیستم‌ های کشاورزی ارائه شده است اما استفاده اصولی و علمی از سم لاروکش کشاورزی یکی از مطمئن ترین راه ها و البته سریع ترین آن هاست.

سموم مختلفی برای کنترل لارو ها در سیستم‌های کشاورزی معرفی و تولید شده است در ادامه شما را با مهمترین این سموم آشنا خواهیم کرد.

توجه کنید که هدف از نگارش این مقاله تنها آشنایی شما با این سموم است. بنابراین مقاله پیش رو قادر نیست تا به شما کشاورزان روش های کنترل با استفاده از این سموم را آموزش دهد.

سموم مورد استفاده برای تمامی آفات و بیماری ها در یک مزرعه تنها بایستی با نظر گیاهپزشک پس از مشاهده نوع خسارت تجویز و مصرف شود بنابراین استفاده خودسرانه از سموم کشاورزی نه تنها نتیجه مثبتی برای شما نخواهد داشت بلکه ممکن است آسیب‌های جدی به سیستم کشاورزی شما نیز وارد کند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از استفاده از سموم معرفی شده در این مقاله حتماً با گیاه پزشک خود مشورت کنید.

با تجارت توانستم به درآمد دلخواهم برسم

سم نخود

هنگام سمپاشی با این سم نخود از تجهیزات حفاظتی مانند کلاه ، دستکش ، ماسک و عینک استفاده کنید تا تماس سم با بدن به حداقل برسد. در صورت بروز علائم مسمومیت از جمله سردرد ، سرگیجه ، اختلال در تنفس و بینایی به سرعت به مراکز درمانی مراجعه کنید. در صورت آلوده شدن بدن با سم فورا محل را با مقدار فراوان آب به مدت ۱۵ دقیقه شستشو دهید.

هنگام سمپاشی برای به حداقل رساندن عوارض سم و مسمومیت زایی از خوردن و آشامیدن و استعمال سیگار خودداری نمایید. این علف کش را در بسته بندی اصلی ، در انبارهای سر پوشیده و خشک و خنک به دور از تابش مستقیم خورشید در دمای ۳۰-۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید. تحت این شرایط به مدت دو سال پایدار خواهد بود.

با تجارت توانستم به درآمد دلخواهم برسم

سمپاش

این مدل از لحاظ موتور دقیقاً شبیه به نوع فرغونی است و تفاوت آن با نوع فرغونی، در ثابت بودن سمپاش زنبه ای است. یعنی می توان از مخازن بزرگ و ظرفیت بالا برای آن استفاده کرد. برای حمل مخزن این دستگاه از یک بشکه جداگانه استفاده می شود. از این کالا می توان برای مزارع و باغ های بزرگ استفاده کرد.

این دستگاه دارای مخازن بسیار بزرگ است که قابلیت نصب بر روی تراکتور را دارند. از این محصول جهت سم پاشی های بزرگ و طولانی همچون زمین های زراعتی بزرگ استفاده می شود. در حین سمپاشی باید نکات ایمنی را رعایت کنید و از لباس کار، دستکش ایمنی و ماسک استفاده کنید و از دست زدن به سم به طور جدی خودداری نمایید.

از بو کردن سم خودداری کنید.

اگر بعد از سمپاشی باران ببارد، باید عملیات مجدداً انجام بگیرد.

در هنگام سمپاشی نیز می بایست در خلاف جهت باد، عملیات سمپاشی را انجام دهید.

در حین انجام عملیات از خوردن، آشامیدن و استعمال دخانیات پرهیز کنید.

دستگاه سمپاش باید بعد از انجام عملیات شسته شود.

در حین سمپاشی، آب، صابون و حوله در دسترس باشد تا در صورت بروز مشکل از آن استفاده نمایید.

با تجارت توانستم به درآمد دلخواهم برسم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا