راز موفقیت من در میلیاردر شدن

مهم ترین راز من که کمکی بزرگ در رسیدن به درآمد میلیاردی ام ایفا کرد را می توان روحیه خستگی ناپذیر و تلاش دوباره بعد از هر شکست دانست، در ادامه این مطلب برخی از محصولاتی که در عرصه کباب پز تولید کرده ایم را به شما معرفی خواهیم کرد.

کباب پز دادلیسان

یکی از غذاهای مورد علاقه ما ایرانی ها کباب است. در گذشته به جای کباب پز های گازی و کباب پز دادلیسان از منقل های ذغالی و برای تهیه کباب از حرارت ذغال استفاده می شد. اگرچه امروزه بسیاری از خانواده های ایرانی کباب را روی ذغال تهیه می کنند ، اما این امر باعث از بین رفتن بسیاری از درختان برای تولید زغال سنگ شده است. دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که تهیه کباب روی ذغال سنگ در آینده منجر به سرطان می شود.

منقل گازی که از سوخت گاز طبیعی استفاده می کند باعث می شود هر زمان که خواستید آن را برای مدت کوتاهی روشن کنید. گاز طبیعی سازگار با محیط زیست است ، به این معنی که دیگر برای تهیه کباب دیگر نیازی به خرید ذغال ندارید. دود آن کمتر است. بسیاری از مدل های کوره های گازی دارای تعدادی چدن هستند که روی شعله های گاز قرار می گیرند و هنگامی که چدن ها قرمز می شوند ، می توانید مانند زغال حتی از گرما لذت ببرید تا کباب های شما نسوزند و با دقت پخته نشوند.

راز موفقیت من در میلیاردر شدن

کباب پز ذغالی

و اما پر طرفدار ترین و دوست داشتنی ترین مدل های باربیکو نوع کباب پز ذغالی است. این مدل کباب پز مورد علاقه بسیاری از مردم است و این علاقه مندی واقعا به جاست. این مدل خود در دو نوع ثابت و متحرک موجود هستند. کباب پز زغالی ثابت: امکان جابجایی آن وجود ندارد و به صورت ثابت در یک جا استفاده می شود.

کباب پز زغالی متحرک: قابل حمل است و می توانید به هر جا و مکانی که نیاز دارید از آن استفاده کنید. مقدار بودجه که قرار است برای خرید کباب پز هزینه کنید را مشخص کنید تا راحتتر بتوانید انتخاب کنید. این کار باعث می شود از میان مدل ها و طرح های گوناگون مورادی را انتخاب کنید که با مقدار بودجه ی شما هماهنگی داشته باشد.

راز موفقیت من در میلیاردر شدن

کباب پز سنگی ساده

کباب پز سنگی ساده نوع جدیدی از کباب پز مدرن است که به جای استفاده از زغال از گاز طبیعی که به صورت مایع و شهری است، گرمای لازم را برای پخت انواع کباب ها فراهم می کند. این منقل های مدرن دارای دو یا چند شعله هستند که بسته به اندازه کوره در تعداد آنها متفاوت است. برای کسانی که عاشق ذغال کباب هستند ، مدل هایی وجود دارد که روی هر شعله یک تکه چدن قرار می دهند. چدن با گرم شدن مانند زغال قرمز می شود و از سوختن کباب ها با حرارت یکنواخت جلوگیری می کند. کباب پز ها در انواع مختلفی وجود دارند که شما باید بر اساس ویژگی که هر کدام دارند و البته نیاز خود یکی از مدل ها را برای خرید انتخاب کنید. قیمت کباب پزها بسته به نوع آنها متفاوت است در نتیجه لازم است تمام نکاتی که در این مقاله راهنمای خرید کباب پز به آن می پردازیم را با دقت مطالعه کنید تا بهترین کباب پز را خریداری کنید.

راز موفقیت من در میلیاردر شدن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا