چگونه راه موفق شدنم را پیدا کردم

از قدیم گفته اند هرگاه سوالی پرسیده شود پاسخ آن نیز خواهد رسید و من با پرسش گری از افراد مختلف توانستم با عرضه زیتون سبز استان گیلان به درآمد برسم و از طریق آن سود خوبی کسب کنم.

زیتون سبز

از جمله کشورهایی که به صورت مستقیم از زیتون سبز ایرانی استفاده می کنند می توان به کشورهای عراق و همچنین لبنان اشاره نمود.

زیتون سبز در طب سنتی جایگاه بسیار ویژه ای دارد و همچنین پزشکان مصرف مداوم آن را توصیه نموده اند.

خواص زیتون شور بسیار زیاد بوده و از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به ضد سرطان زایی این محصول اشاره نمود، بیماری سرطان در میان گروه‌های سنی مختلف بسیار شایع شده است.‌

پزشکان بر این باور هستند که عوامل ژنتیکی و همچنین نوع تغذیه ارتباط مستقیمی با سرطان دستگاه گوارش دارد و اگر افراد تغذیه مناسبی داشته باشند می توانند سبب پیشگیری از بیماری سرطان دستگاه گوارش شوند.

چگونه راه موفق شدنم را پیدا کردم

زیتون شور سیاه

زیتون شور سیاه به دلیل داشتن روغن های بسیار مفید، می‌تواند روی سیستم قلب و عروق تاثیر بگذارد و علاوه بر آن باعث کاهش کلسترول بد خون شود. دفع سموم توسط زیتون سیاه از طریق کلیه‌ها و کبد بهتر صورت پذیرفته و خون را بهتر تسویه می کند.

عمده خواص زیتون سیاه بیشتر به خاطر روغن آن است هر چه روغن دارای رنگ تیره تری باشد دارای غلظت بالاتر و خواص بیشتر است. انواع مختلفی از ریز مغذی ها و ویتامین ها و مواد معدنی درون این میوه سیاه رنگ وجود دارد.

همین خواص سبب شده بسیاری از این مواد لازم و ضروری برای بدن بعد از خورده شدن در دستگاه گوارش جذب شده و به تمام بدن می رسد. زیتون سیاه سرشار از ویتامین E است، این نوع ویتامین می تواند همراه با آنتی اکسیدان وسیله کمک به سیستم ایمنی شود.

چگونه راه موفق شدنم را پیدا کردم

زیتون پرورده

در بسیاری از فروشگاه ها زیتون پرورده و دانه زیتون را به صورت فله و بسته بندی عرضه می کنند که منظور از فله ای بودن زیتون پرورده عرضه عمده آن در قالبهای پلاستیکی مختلفی می باشد که کاملا بهداشتی هم می باشد.

در این نوع فروش محصول به دلیل حجم بالای عرضه، قیمت نهایی که برای فروش زیتون ‌پرورده در نظر گرفت می شود بسیار به صرفه تر از خرید جزئی و به صورت بسته بندی می باشد اما در هر نوع عرضه کیفیت محصول فاکتور اصلی در قیمت و همچنین خرید آن دارد.

از زیتونهای مختلفی در تهیه زیتون پرورده استفاده می شود به طور مثال دو نوع زیتون سبز و زیتون سیاه موجود است که از هر دو نوع به طور‌ گسترده در تهیه زیتون پرورده استفاده می شود استفاده از هر کدام از این دو نوع زیتون تاثیر زیادی بر قیمت نهایی محصول ندارد.

چگونه راه موفق شدنم را پیدا کردم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا