اولین گام برای موفقیت در کسب و کارم چه بود

بهترین کاری که انجام دادم و منجر به موفقیت من در زندگی شد پیدا کردن راهی برای کسب درآمد بیشتر بود و افراد بسیاری با استفاده از تجارت زیتون پرورده به درآمدهای خوبی رسیده بودند و من هم روشهای جدید کسب و کار خودم را بنا کردم.

زیتون پرورده چرخ کرده

تهیه زیتون پرورده چرخ کرده شرکتی در فروشگاه ها باعث شده تا افراد زیادی نسبت به خرید آنها اقدام کنند زیرا برخی از اشخاص تمایل به خرید نمونه های سنتی نداشته و معتقد هستند که موارد بهداشتی در تولید این نمونه ها به طور کامل رعایت نشده بنابراین بهترین گزینه برای این افراد خرید زیتون پرورده چرخ کرده از نوع شرکتی و بسته بندی شده می باشد. نکته قابل توجه دیگر در رابطه با نمونه مورد نظر قیمت آن می باشد که با توجه به میزان کیفیت و مقدار محصول موجود در بسته بندی تعیین می گردد یعنی هر چه میزان زیتون پرورده موجود در بسته بندی بیشتر باشد قطعا نرخ بالاتری برای آن تعیین می گردد تا بدین ترتیب تولید کننده و فروشنده نیز هیچگونه ضرر و زیانی را متحمل نشده و بتوانند سود خوبی را دریافت کنند.

اولین گام برای موفقیت در کسب و کارم چه بود

زیتون پرورده خوش طعم بهار

شما نیز می توانید در منزل را از فروشگاه تهیه کنید یا زیتون پرورده خوش طعم بهار همچنین می توانید آن را به صورت خانگی نیز تهیه کنید برای این کار ابتدا هسته های زیتون را جدا کرده و سپس طعم آن ها را چشیده، اگر طعم زیتون شور و یا ترش بود برای مدت یک ساعت درون آب قرار دهید تا مزه ی ترشی و شوری آن خارج شود، سپس زیتون ها را آبکشی نمایید، و مغز گردوها را کاملا آسیاب کرده و درون ظرفی نگه دارید.

در مرحله بعدی رب انار و آبلیمو را به گردو خرد شده اضافه کنید، سپس پودر نعناع، گلپر، آویشن و نمک را به آرامی به مواد اولیه افزوده و کاملا بهم بزنید تا تمامی مواد با هم قاطی شوند، سپس مواد را داخل ظرفی که قصد نگهداری زیتون پرورده را در آن دارید بریزید و به مدت یک روز داخل یخچال قرار دهید، حالا دیگر زیتون پرورده خوش طعم شما آماده است.

اولین گام برای موفقیت در کسب و کارم چه بود

زیتون پرورده رستورانی

معمولا براي تهيه زیتون پرورده رستورانی از زيتون بدون هسته، مغز گردو، روغن زيتون، رب انار، گلپر و غيره استفاده مي شود، اين چاشني معروف و پرطرفدار در كنار بسياري از غذاهاي ايراني به خصوص غذاهاي سنتي مانند انواع كباب، خورشت، ديزي و غيره سرو مي شود و در منوي همه ي رستورانها و هتلها در قسمت پيش غذا وجود دارد.

نوع خانگی این کالاها بسیار سالم بوده و هیچ گونه مواد نگهدارنده ای را دارند نیستند، همچنین انواع محصولات صنعتی تولید شده در صنایع مختلف نیز سالم و تمیز می باشند، آنها زیر نظر کارشناسان مجرب و مامورین بهداشت تولید می شوند و بسته بندی آنها نیز دربردارنده ی هزینه هایی است که این هزینه به قیمت زیتون پرورده افزوده خواهد شد. عزیزانی که تمایل به خرید عمده روغن زیتون و زیتون پرورده را دارا هستند.

اولین گام برای موفقیت در کسب و کارم چه بود

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا