این راه را برای کسب ثروت پیدا کردم

کسب ثروت از راه های زیادی ممکن است اما من بعد از تلاش های بسیار توانستم با سیب یک کسب و کار پر فروش را آغاز کنم و از آن درآمد بسیاری را به دست بیاورم.

سیب

سیب ایران  جزء میوه‌های محبوب در سراسر دنیا است و دارای طعم شیرین مطبوع و خوش عطری است که دارای خواص شگفت انگیز برای بدن است که تولید این  محصول  در رنگ‌های زرد، سرخ، سبز و در اندازه‌های متفاوت است که ۴۱ درصد حجم سیب را هوای بین سلولی تشکیل داده است به همین دلیل است که سیب بر روی آب شناور باقی می‌ماند. یک سیب باحجم متوسط بین ۱۶۰ تا ۲۰۰ گرم وزن دارد وسرشاراز مواد مغذی و انواع ویتامین‌ها، مواد آلی کلسیم، منیزیم، آهن است گوشت میوه سیب غالباً به رنگ سفیدو کرم‌رنگ است. انواع مختلفی از سیب درختی را دردنیا می توان یافت که ازنظر ظاهری، حجم، شکل و رنگ گاهی باهم متفاوت هستند اما همه آن‌ها ازلحاظ خاصیت شبیه هم هستند در بعضی از نقاط دنیا سیب‌های درشت را ترجیح می‌دهند؛ و سیب‌هایی که قطر آن‌ها از ۵/۷ سانتی‌متر کمتر است را نمی‌پسندند.

این راه را برای کسب ثروت پیدا کردم

سیب خشک حبه ای

برای خرید سیب خشک حبه ای یا سیب بنفش تو سرخ می توان از وبسایتهای فروش محصولات طبیعی و ارگانیک استفاده نمود که با خرید اینترنتی این محصولات به شهرهای مختلف با قیمت مناسب عرضه می شود. تجربه نشان داده است که خرید عمده سیب خشک شده برای فروش به مشتری نهایی امری بصرفه بوده و با خرید زیاد این محصول ارزش افزوده برای خودتان کسب می نمائید و مشتریان خودش را دارای می باشد. یکی از عوامل مهم در تولید چیبس میوه سیب خشک ارگانیک باید از بابت کیفیت سیب خام آن مطمئن باشید تا محصولی که مصرف می کنند طعم و مزه خوبی داشته باشد و در کنار آن سرشار از املاح معدنی باشد. معمولا میوه های خشک در دسته بندی آجیل و تنقلات قرار می گیرند. در کنار تخمه و آجیل در مهمانی و جشنها از میوه و سیب خشک برای پذیرایی استفاده می شود.

این راه را برای کسب ثروت پیدا کردم

سیب خشک شده

بهتر است بدانید طرز تهیه سیب خشک شده در افتاب به گونه ایست که ابتدا باید آن را شسته و سپس آن را برش داده و هسته آن را به طور کامل جدا کنید. در ادامه تا جایی که امکان دارد سیب ها را به لایه های بسیار نازک در آورید. توصیه می شود تکه های سیب را درون آب لیمو یا آناناس به همراه مقداری آب قرار دهید. بعد از مدتی سیب ها را از داخل ظرف درآورده و روی کاغذ روغتی قرار داده و سپس در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار دهید. درباره طرز تهیه سیب خشک روی پکیج باید گفت که مدت زمان خشک کردن آن به میزان حرارتی که به آن وارد می شود بستگی خواهد داشت. بهترین زمان در آخر شب می باشد به این صورت که میوه ها را روی بخاری چیده و تا ظهر روز بعد آنها را جمع آوری کنید. به طور کلی طرز تهیه سیب زمینی ترد و خشک به این گونه است که باید رطوبت را از آن خارج کرد.

این راه را برای کسب ثروت پیدا کردم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا