آیا می خواهید بدانید من چگونه ثروتمند شدم

برای ثروتمند شدن روش های هست که باید با دقت آنها را انجام دهید تا به موفقیت برسید، وبعد از رسیدن به موفقیت حتما ثروتمند خواهید شد، راه موفقیت و ثروت زیاد است ولی باید مسیر را درست انتخاب کنیم ، چون مسیر درست خیلی اهمیت داره برای موفقیت ، یکی از این مسیر های درست تجارت در زمینه درب های چوبی که من را ثروتمند کرد.

درب چوبی ورودی

ایران یکی از بهترین و برگزیده ترین کشورهای سازنده انواع محصولات درب چوبی ورودی است که سالانه تعداد زیادی از این محصولات را به کشورهای همسایه از جمله کشور عراق صادر می کند.

یکی از انواع محصولات چوبی درب چوبی ورودی ساختمان و انواع دیگر آن است که با بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان ارائه داده می شود، این محصولات در چند سال اخیر در امر صادرات، موفقیت و پیشرفت چشمگیری داشته است.

درب چوبی ورودی ساختمان و انواع دیگر آن است که با بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان ارائه داده می شود. امروز در این مقاله در مورد صادرات درب چوبی و نکاتی که باید در امر صادرات رعایت کرد، صحبت می کنیم

به دلیل افزایش تقاضای کشورهای همسایه از جمله کشور عراق برای واردات درب چوبی، سالانه تعداد زیادی از این محصول، به صورت قانونی از کشور ایران، به کشورهای دیگر، صادر می شود. درب چوبی انواع مختلفی دارد و تمام مدل های آن، جزء محصولات صادراتی به کشور عراق محسوب می شود.

آیا می خواهید بدانید من چگونه ثروتمند شدم

درب چوبی ورودی  خانه ویلایی

با توجه به افزایش آلودگی صوتی و هوا در کلانشهرهای صنعتی خرید ویلا و باغ خواست و دغدغه بسیاری از شهرنشینان است هر باغ یا خانه ای مستلزم داشتن یک درب چوبی ورودی خانه ویلایی شیک چوبی یا فلزی است که برای صرفه جویی در هزینه ساخت ویلا می توانید از دربهای دست دوم موجود در بازار استفاده نمایید.

صرف نظر از شهرستان و محیطی که باغ شما در آن قرار گرفته است باید پذیرفت که اولین منظره ای که نگاه ها را به سوی خود جلب می کند درب ورودی منازل است بنابراین طراحی و ساخت درب ورودی می تواند در زیباسازی محوطه ویلا و خانه باغ شما تأثیر شگرفی داشته باشد.

آیا می خواهید بدانید من چگونه ثروتمند شدم

درب ریلی چوبی

اگر به سریالهای کشورهای شرق آسیا از جمله ژاپن دقت کرده باشید حتما درب ریلی چوبی را در آنها دیده اید که از یک طرف باز شده و به طرف دیگر بسته می شوند، ما نیز در ایران از این دربها استفاده می کنیم، انواع درب و پنجره ریلی چوبی سرویس بهداشتی مدل، ابعاد و مکانیسمهای متفاوتی دارند و به شکلهای مختلفی نصب شده یا کار می کنند و تحت عنوان درب کشویی هم شناخته می شوند که روش کار آنها به این صورت است که در امتداد یک خط راست و به موازات دیوار کشیده شده و باز و بسته می گردند و فاقد لولا یا چهار چوب هستند.

این دربها ممکن است یک لنگه یا دو لنگه باشند، یعنی فقط یک لنگه درب تا انتها کشیده شده و عمل باز کردن یا بستن آنها را انجام دهد، یا اینکه دو لنگه وجود داشته باشند که هر یک تا نیمه دربها آمده و در قسمت میانی ریل به هم برسند که در حالت اول درب فقط از یک طرف حرکت می کند و دارای یک ریل است اما در حالت دوم درب در دو طرف کشیده می شود و باید دو ریل مختلف داشته باشد. ما در این مطلب تصمیم داریم در مورد مدلهای مختلف درب کشویی چوبی با شما صحبت کرده و شما را بیشتر با این وسایل آشنا سازیم و از شما دعوت می نماییم که تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

آیا می خواهید بدانید من چگونه ثروتمند شدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا