ایده های بکر که باعث شد میلیاردر بشوم

با توجه به پیشرفت تکنولوژِی و رونق گرفتن کسب و کارهای اینترنتی ما توانستیم از طریق کسب و کارهای نظیر چسب سرامیک کف، چسب تزریق و چسب سرامیک پودری به درامد بالا برسم و به شما پیشنهاد میکنم از همین امروز کسب و کار اینترنتی خود را اغاز کرده و به سود دهی برسید.

چسب سرامیک کف

بسیاری از شرکتهای تولید کننده انواع مختلفی از این محصول را به بازار ارائه کرده اند که یکی از نمونه های پر فروش آن چسب سرامیک کف بوده که از قابلیتهای بی شماری برخوردار است.

این محصول با چسبندگی فوق العاده و قوی برای استفاده به جای ملاتهای سیمانی بوده که حتی برای سطوح سیمانی نیز از آن استفاده می گردد و دارای عملکرد فوق العاده ای می باشد. یکی از مزیتهای این چسب سبک وزن بودن آن نسبت به سایر ملاتها می باشد.

برای استفاده از این چسب باید سطوح را از قبل مورد بررسی قرار دهیم که مرطوب یا خیس بوده یا بتنی و سیمانی می باشد. برای بالا رفتن کیفیت این چسب باید تمام نکات را رعایت کنید تا یک سرامیک کاری با دوامی را انجام دهید. نوعی دیگر از این چسب در بازار موجود می باشد که در برابر گرما مقاوم بوده که به اصطلاح به آن چسب حرارتی نیز گفته می شود.

ایده های بکر که باعث شد میلیاردر بشوم

چسب تزریق

خوب است بدانید که امروزه در مراکز درمانی و آزمایشگاه های بعد از تزریق آمپول و انسولین، نمونه گیری خون و سرم زدن از چسب تزریق استفاده می کنند. این نمونه چسبها از جدیدترین نوع چسبها و لوازم تزریقات چون سرنگ انسولین در صنعت پزشکی می باشند و کاربرد فراوانی دارند. نحوه استفاده از این چسبها بدین صورت است که باید ابتدا مطمئن شوید تا خونریزی به طور کامل قطع شده باشد. سپس بسته بندی چسب را باز کنید و قسمت پد آن را بر روی زخم قرار دهید و قسمت چسبنده چسب را بر روی پوست سالم قرار بگیرد و به آرامی فشار دهید تا چسب بر روی پوست ثابت بماند. در هنگام چسباندن چسب تزریق بر روی زخم مطمئن شوید که چسب روی زخم را به صورت کامل پوشانده باشد و راهی برای نفوذ میکروب و آلودگی وجود نداشته باشد.

ایده های بکر که باعث شد میلیاردر بشوم

چسب سرامیک پودری

برای ارائه کاری با دوام قیمت آن از اهمیت بالایی برخوردار است، ازجهتی چسب سرامیک پودری بسیار به صرفه و ارزان و خوب واقع شدند از این جهت که با قابلیت چسبندگی فوق العاده ای به فروش می رسند که باتوجه به متریالی که دارند شما شاهد این موضوع خواهید بود که با مقدار کمی از این چسب می توانید کار خود را راه بیاندازید و همین قابلیت خوبی که دارد علاوه بر کیفیت بالایی که به نسبت ملاتهای غیره دارد از هزینه کمتری برخوردار می باشد و به صرفه و اقتصادی تر است.

همچنین در محیطهایی که سیستم گرمایشی و سرمایشی از کف دارند نیز بسیار مناسب می باشد و هنگام کار با این چسب لغزندگی کار شما به حداقل می رسد و در آخر نتیجه کار شما با کیفیت و زیباتر می شود. حتی با استفاده از این چسبها شما می توانید بر روی بتن نیز کاشی بچسبانید واین موضوع کار آمد بودن و کاربردی بودن این چسبها در هر محیطی را به شما اثبات خواهد کرد.

ایده های بکر که باعث شد میلیاردر بشوم

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا