BYD سانگ پلاس؛ چینی خوش قیمت و باکیفیت! (+عکس)

شارژ بی سیم، ورود بدون کلید، نرم افزار اختصاصی تلفن هوشمند، گرم کن و تهویه صندلی ها، سطح ۲ دستیار هوشمند رانندگی، سانروف پانورامیک، سیستم صوتی با ۹ اسپیکر، پورت یو اس بی اختصاصی برای هر ردیف، آینه های الکتریکی با گرم کن و… بخش دیگری از امکانات کابین هستند.

موبنا سانگ جز پرفروش ترین برندهای خودرویی در بازار چین است که توسط کمپانی بی وای دی تولید و روانه بازار می شود. قیمت پایه تریم پلاس این خودرو پیش از صادرات ۲۶ هزار دلار است.

سانگ پلاس EV همانطور که از نامش مشخص است در کلاس محصولات الکتریکی قرار دارد. کیفیت بالای تولید و قیمت رقابتی، سانگ پلاس الکتریکی را تبدیل به محصولی بسیار موفق برای بی وای دی کرده است.

همانطور که مشاهده می کنید این خودرو شباهت زیادی به شاسی بلند آتو۳ دارد که بی وای دی در بازار چین عرضه کرده و اینجا در گروه خودروی عصر ایران نیز معرفی شده است.

سانگ پلاس الکتریکی از منظر ابعاد برابر با ۴۷۰۵ میلیمتر در طول، ۱۸۹۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۸۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها ۲۷۶۵ میلیمتر است. وزن خودرو ۱۹۸۵ کیلوگرم و ظرفیت قسمت بار ۵۷۴ لیتر محاسبه شده است.

رینگ های استاندارد آلومینیومی در اندازه ۱۹ اینچی ارائه می شوند.

سانگ پلاس از یک تپنده الکتریکی با خروجی ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰  نیوتن متر استفاده می کند. خودرو طی ۷.۷۲ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد. با توجه به حضور یک موتور در تریم پایه خبری از سامانه تمام چرخ محرک نیست.

انرژی مورد نیاز پیشرانه از بسته باتری ۷۱.۷ کیلووات ساعت لیتیم-یون تامین می شد که برد حرکتی ۵۰۵ کیلومتر را فراهم می کند. سیستم باتری از فناوری شارژ دی سی ۹۰ کیلووات پشتیبانی می کند که طی ۳۰ دقیقه ظرفیتش را از ۳۰ به ۸۰ درصد می رساند. برای شارژ کامل نیز به ۷۴ دقیقه زمان نیاز خواهید داشت.

برای شارژ کامل باتری با شارژر AC حدود ۱۱ ساعت زمان نیاز است.

BYD سانگ پلاس الکتریکی

کابین مجموعه ای از مواد باکیفیت و فناورانه ها را میزبانی می کند. نمایشگر ۱۲.۸ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی و ۱۲.۳ اینچی اطلاعات کیلومتر از جذاب ترین قسمت های کابین است.

شارژ بی سیم، ورود بدون کلید، نرم افزار اختصاصی تلفن هوشمند، گرم کن و تهویه صندلی ها، سطح ۲ دستیار هوشمند رانندگی، سانروف پانورامیک، سیستم صوتی با ۹ اسپیکر، پورت یو اس بی اختصاصی برای هر ردیف، آینه های الکتریکی با گرم کن و تاشوی خودکار، تنظیم الکتریکی صندلی راننده ۸ جهته با حافظه و… بخش دیگری از امکانات کابین هستند.

در بحث ایمنی نیز این خودرو مجهز به ترمز ای بی اس، ای بی دی، پایداری الکترونیکی، ایربگ، دوربین ۳۶۰ درجه، نشانگر فشار باد لاستیک ها، اتولایت، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری هوشمند، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، شناسایی هوشمند علائم ترافیکی مسیر، ایربگ کامل، سنسور پارک عقب، کروز کنترل تطبیقی و… شده است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا