توسعه و پایداری ارتباطات سیار ۲ شهرستان خوزستان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطی همراه اول در شهرستان های اهواز و اندیمشک با نصب و راه‌اندازی چهار دکل جدید پرسرعت تلفن همراه در مناطق پر ترافیک شهری توسعه یافت.

موبنا – رحیم فلاح زاده شنبه در آیین بهره برداری از سایت های جدید ارتباطی در این مناطق اظهار داشت: در ادامه توسعه شبکه ارتباطی همراه اول به منظور رفع مشکلات نقاط کور و گسترش شبکه و پوشش حداکثری آنتن دهی چهار سایت جدید پر سرعت همراه اول با تکنولوژی ۲G، ۳G، ۴G و ۴.۵G در مناطق پر ترافیک شهری و با هدف توسعه، ارتقا و افزایش کیفیت شبکه ارتباطات سیار در شهرستان های اهواز و اندیمشک نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: با وارد مدار شدن سایت‌های پرسرعت جدید در مناطق کمپلوی شمالی، کوی سپیدار و حصیر آباد اهواز به شبکه گسترده همراه اول از پروژه هشت پلاس توسعه ارتباطات سیار استان، مشکلات برخی نقاط کور این مناطق برطرف شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: همچنین پانزدهمین سایت پروژه فاز هشت توسعه خوزستان در شهرستان اندیمشک با تکنولوژی نسل ۲ و سه و چهار راه اندازی شده است.

فلاح زاده اظهار داشت: با راه اندازی این سایت ها ، تقویت حداکثری پوشش آنتن دهی و بهره مندی از دیتای همراه با سرعت و کیفیت بالاتر برای مشترکان فراهم شده است.

 منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا