دانلود بازی ترسناک «خواهر روحانی خبیث» اندروید (+مود)

Evil Nun: Horror at School یک بازی آرکید – ترسناک فوق العاده زیبا و هیجان انگیز مخصوص دستگاه های اندروید است که استودیوی بازیسازی Keplerians Horror Games آن را به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر کرده و به درخواست شما جدیدترین نسخه اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شما قرار دارد.

موبنا –  داستان بازی از این قرار است که شما در یک مدرسه زندانی شده اید. این کار خواهر روحانی خبیث است، اما اکنون باید هر طور شده و البته با حل معماهای مختلف از این مکان شیطانی خارج شوید! گوش های این خواهر روحانی خیلی تیز است و هر صدای کوچکی را می شنود پس خیلی مواظب باشید و زیاد سر و صدا نکنید!

دانلود بازی ترسناک «خواهر روحانی خبیث» اندروید (+مود)

اگر هم به هر عنوان صدایی تولید کردید، فورا و قبل از آن که سر و کله خواهر روحانی پیدا شود در جایی پنهان شوید. محیط مدرسه محیط بزرگی است و برای خروج از آن باید معماهای مختلفی را حل کنید و مطمئنا برای ساعت ها به گوشی میخکوب تان می کند! کنترلرهای لمسی موجود در صفحه نمایش به شما این امکان را می دهد تا به آسان ترین شکل ممکن در اتاق ها بگردید و با حل پازل ها راه را برای خروج از این مدرسه بیابید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای ترسناک هستید، بدون شک Evil Nun: Horror at School با یک طراحی و ساخت خوب و حجم کمتر از ۱۰۰ مگابایت نظرتان را جلب میکند.

دانلود بازی ترسناک «خواهر روحانی خبیث» اندروید (+مود)

بازی Evil Nun: Horror at School تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ را کسب کند. به طور کلی از ویژگی های کلیدی بازی می توان به مواردی چون گرافیک قابل قبول، صداگذاری هیجان انگیز، بازی در اتاق ها و مکان های مختلف، حضور در نقش کارکتر اصلی و بازی به صورت اول شخص، انواع پازل ها و معماهای مختلف برای حل کردن و … اشاره کرد.

دانلود بازی ترسناک «خواهر روحانی خبیث» اندروید (+مود)

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۱۸۹ مگابایت

دانلود فایل نصبی مــود بازی با لینک مستقیم – ۱۳۱ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا