این خودروهای باکیفیت در روستاهای انگلیس تولید می شوند! (+فیلم و عکس)

در مرکز مونتاژ کاملا جدید سازه های پیشرفته نورویچ نیز شاسی، فریم های فرعی و باک سوخت خودروهای لوتوس تولید می شوند…

موبنا لوتوس یک خودروساز بریتانیایی است که دفتر مرکزی آن در در نورفک، انگلیس قرار دارد. این شرکت در زمینه تولید خودروهای اسپرت و مسابقه ای فعالیت می کند که به واسطه وزن سبک و ویژگی های هندلینگ خوب خود شناخته شده هستند.

لوتوس سابقه حضور در رقابت های فرمولا ۱ را نیز داشته و هفت قهرمانی در این مسابقات کسب کرده است.

شرکت لوتوس توسط کالین چپمن تاسیس شد. پس از مرگ وی، لوتوس یک دوره بی ثباتی مالی را تجربه کرد و مالکیت شرکت چند بار دست به دست شد. در حال حاضر، شرکت چندملیتی چینی جیلی سهامدار عمده لوتوس است و اتیکا اتوموتیو به عنوان سهامدار خرد این شرکت شناخته می شود.

 

 

تاسیسات تولیدی جدید لوتوس در انگلیس

لوتوس به تازگی تاسیسات تولیدی جدید خود در روستای هثل (Hethel) واقع در نورفک را افتتاح کرده است.

این مجموعه که به نام “مرکز تولید چپمن” (Chapman Production Centre) شناخته می شود، به یاد بنیانگذار لوتوس نامگذاری شده است. در کنار کارخانه “سازه های پیشرفته لوتوس” (Lotus Advanced Structures)، تاسیسات مونتاژ جدید لوتوس در نورویچ، مرکز تولید چپمن بخشی از سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون پوندی لوتوس در بریتانیا است.

این سرمایه گذاری شامل تقویت مهارت های نیروی انسانی لوتوس نیز می شود که از سال ۲۰۱۷، زمانی که شرکت جیلی به سهامدار عمده شرکت تبدیل شد، بیش از دو برابر شده است. از طریق آکادمی آموزشی جدید لوتوس، همه افراد استخدام شده در زمینه فعالیت های خود به خوبی آموزش دیده اند.

لوتوس برای آینده ای که در آن فقط محصولات الکتریکی تولید می کند، آماده می شود و مرکز تولید چپمن در همین راستا ساخته شده است. این کارخانه دارای ظرفیت تولید حدود ۵۰۰۰ خودرو در سال است. سالن رنگ جدید این تاسیسات پیشرفته از اتوماسیون برای اعمال پرایمر، رنگ و پوشش شفاف استفاده می کند تا رنگ نهایی خودرو بی نقص و با کیفیت بالا باشد.

یک مسیر تست جدید در مجاورت مرکز تولید چپمن وجود دارد که تمام خودروهای تولیدی به عنوان بخشی از فرایند تضمین کیفیت در آن آزمایش می شوند. این مرکز تست پویا عنصری کلیدی برای حصول اطمینان از بی نقص بودن همه چیز و ارائه محصولی با کیفیت بالا به مشتری نهایی است.

در مرکز مونتاژ کاملا جدید سازه های پیشرفته لوتوس در نورویچ نیز شاسی، فریم های فرعی و باک سوخت خودروهای لوتوس تولید می شوند. ربات ها در کنار کارگران به تسهیل فعالیت های تولیدی در این مجموعه کمک می کنند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا