قابلیت Communities و امکان چت ویدیویی ۳۲ نفره به واتساپ اضافه شد

به‌روزرسانی جدید واتساپ سرانجام قابلیت Communities، امکان برقراری تماس‌های ویدیویی با حداکثر ۳۲ نفر و موارد دیگر را دردسترس کاربران قرار داد.

موبنا مارک زاکربرگ اوایل سال جاری قابلیت Communities را برای واتساپ معرفی کرد و اکنون این ویژگی برای همه‌ی کاربران در سرتاسر جهان دردسترس قرار گرفته است. یکی دیگر از قابلیت‌های جدید این پیام‌رسان امکان برقراری تماس‌های گروهی است که به شما اجازه می‌دهد با ۳۲ نفر دیگر به‌طور تصویری در ارتباط باشید.

پیش‌از این امکان برقراری تماس‌های صوتی ۳۲ نفره در واتساپ وجود داشت اما اکنون می‌توانید با ۳۲ نفر به‌طور هم‌زمان تماس ویدیویی نیز داشته باشید. این ویژگی باعث می‌شود واتساپ در جمع اپلیکیشن‌هایی مثل Zoom، Google Meet و Teams قرار بگیرد.

قابلیت communities واتساپ

ویژگی Communities واتساپ برای سازمان‌های کوچک و بزرگ و حتی اعضای خانواده‌ها بسیار کاربردی خواهد بود. به‌نوشته‌ی WccfTech، گروه‌های این پلتفرم اکنون از ۱۰۲۴ عضو پشتیبانی می‌کنند اما به‌یاد داشته باشید این ویژگی‌های جدید به‌مرور دردسترس همه‌ قرار خواهند گرفت.

شما می‌توانید با استفاده از Communities واتساپ، گروه‌های کوچک‌تری را در یک انجمن راه‌اندازی کنید. این ابزار می‌تواند برای صحبت‌کردن درمورد مسائلی که برای یک گروه خاص اهمیت دارد، مورد استفاده قرار گیرد و حتی می‌توان به‌راحتی بین گروه‌ها جابه‌جا شد. مدیران Communities نیز ابزارهای لازم را برای مدیریت چنین جوامعی دردسترس خواهند داشت.

ازجمله ابزارهای مدیریتی Communities در واتساپ می‌توان به امکان پخش پیام‌ها و اطلاعیه‌های مهم برای همه‌ی اعضا اشاره کرد. مطمئناً این قابلیت‌ها روی کاغذ شبیه گروه‌های کوچک فیسبوک به‌نظر می‌رسند اما تفاوت در این است که انجمن‌های واتساپ از رمزنگاری بهره می‌برند و درنتیجه امنیت بالاتری دارند.

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا