جدیدترین مدل گُل در برزیل! (+عکس)

جدیدترین نسخه گل که یکی از باسابقه ترین محصولات خارجی فولکس واگن(تولید و طراحی خارج از آلمان) نیز محسوب می شود، خودرویی است که با نام کامل فولکس واگن گل لست ادیشن شناسایی می شود.

موبنا فولکس واگن گل خودرویی است که با الهام از گلف افسانه ای توسط کارخانه فولکس واگن برزیل با طراحی متفاوت و البته بسیار ضعیف تر از گلف تولید شد. این خودرو از سال ۱۹۸۰ تا کنون روی خط تولید قرار دارد و بازار هدف آن کشورهای آمریکای جنوبی مانند برزیل، آرژانتین و … است.

گل سابقه حضور در بازار روسیه و چین را نیز با نام فولگس واگن پوینتر دارد.

فولکس واگن گل طی سال های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۹ توسط گروه خودروسازان بم از زیرمجموعه های کرمان موتور در ایران مونتاژ و عرضه شد.

فولکس گل که در بازار ایران نیز عرضه شد

جدیدترین مدل گُل در برزیل! (+عکس)

جدیدترین نسخه گل که یکی از باسابقه ترین محصولات خارجی فولکس واگن(تولید و طراحی خارج از آلمان) نیز محسوب می شود، خودرویی است که با نام کامل فولکس واگن گل لست ادیشن شناسایی می شود. این خودرو در سال ۲۰۲۲به مناسب ۴۲ سال حضور در خط تولید عرضه شد و تولید آن محدود  به ۱۰۰۰ دستگاه است. البته واحد فولکس واگن برزیل از تصمیم خود برای ارائه مدل ۲۰۲۳ نیز خبر داده است.

فولکس واگن گل لست ادیشن

در بخش پیشرانه تریم پایه از تپنده ۱ لیتری ۳ سیلندر در هماهنگی با جعبه دنده ۵ سرعته دستی استفاده شده که حدود ۸۵ اسب بخار خروجی دارد.

رینگ های ۱۴ اینچی آلومینیومی(۱۵ اینچی آپشن)، نمایشگر ۶.۵ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی(آپشن)، کمربند ۳ نقطه ای، ایزوفیکس، برف پاک کن شیشه عقب، فرمان هیدرولیک، ۲ ایربگ و… از امکانات گل هستند.

بدون نمایشگر

فولکس گل لست ادیشن برزیل

با نمایشگر ۶.۵ اینچی آپشن

فولکس گل لست ادیشن برزیل

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا