خرید سامانه پیامکی از مدیانا

اگر برای ارسال پیامک تبلیغاتی و بازاریابی دنبال یک سامانه پیامکی حرفه ای هستید باید با ویژگی های یک پنل اس ام اس حرفه ای آشنا باشید و بدانید که کدام سامانه کاملترین خدمات را به شما ارائه می دهد. برای آشنایی با ویژگی های یک سامانه پیامکی تخصصی با ما همراه باشید در ادامه فاکتورهای مهمی را برای انتخاب پنل پیامک به شما عنوان می کنیم.

اگر برای ارسال پیامک تبلیغاتی و بازاریابی دنبال یک سامانه پیامکی حرفه ای هستید باید با ویژگی های یک پنل اس ام اس حرفه ای آشنا باشید و بدانید که کدام سامانه کاملترین خدمات را به شما ارائه می دهد. برای آشنایی با ویژگی های یک سامانه پیامکی تخصصی با ما همراه باشید در ادامه فاکتورهای مهمی را برای انتخاب پنل پیامک به شما عنوان می کنیم.

برای سفارش سامانه پیامکی به چه نکاتی توجه کنیم؟

پوشش دهی تمامی اپراتورهای پیامکی

با توجه به نیاز کسب و کارها به ارسال پیامک یک سامانه پیامکی حرفه ای باید تمامی خطوط پیامکی را پوشش دهد و با همه اپراتورهای پیامکی همکاری کند تا به این وسیله افراد بتوانند خطوط با سر شماره های مختلف را به راحتی تهیه کنند.

محیط کاربری ساده و کارآمد

شما با هر نوع دانش و سطح تحصیلی باید بتوانید به راحتی از پنل اس ام اس استفاده کنید به این منظور پنل پیامکی باید ساده و دارای تجربه کاربری خوب باشد.

پشتیبانی حرفه ای

حیاتی ترین فاکتور در انتخاب پنل اس ام اس امکان پشتیبانی از سرویس ارائه شده به شما است. با پشتیبانی ۲۴ ساعته نگرانی برای قطع شدن و نرسیدن پیامک ها به مشتریان نخواهید داشت و پشتیبان ها شما را در ارسال پیامک و مشکلات تنها نخواهند گذاشت.

بانک جامع و به روز

یکی از رایج ترین روش های بازاریابی ارسال پیامک تبلیغاتی است اگر تصمیم دارید با خرید پنل اس ام اس شروع به تبلیغات کنید باید سامانه پیامکی را انتخاب کنید که بانکی از شماره موبایل های افراد با مشاغل، سن و جنسیت، محل زندگی و… را در اختیار شما  قرار دهند. به همین دلیل اهمیت دارد که این بانک ها جامع و به روز باشند.

امکان اتصال به دستگاه ذخیره شماره

جمع آوری شماره مشتریان یکی از دغدغه های صاحبان کسب و کارها است که امروزه با استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان یا اپلیکیشن آن رفع شده است. پنل اس ام اس شما باید قابلیت اتصال به این دستگاه یا اپلیکیشن را برای ذخیره سازی خودکار شماره موبایل مشتریان به روی پنل داشته باشد.

جامع ترین سامانه پیامکی در کشور

 

خرید سامانه پیامکی از مدیانا

حال که با فاکتورهای مهم انتخاب پنل پیامکی آشنا شدید لازم است با سامانه پیامکی که تمام این فاکتورها را دارد آشنا شوید.

مدیانا حرفه ای ترین سامانه پیامکی است که بیشتر کسب و کارهای کوچک و بزرگ سال ها است که از آن استفاده می کنند. این سامانه بیش از ۲۰۰۰۰۰ کسب و کار کوچک و بزرگ را به ابزار پیامک مجهز کرده است.

از امکانات پنل اس ام اس مدیانا می توان به وب سرویس پیامکی، ارسال پیامک خدماتی، ارسال پیامک تبلیغاتی اشاره کرد.

از دیگر روش‌های ارسال پیامک با استفاده از سامانه پیامکی مدیانا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • ارسال پیامک منطقه‌ای
    • ارسال بر اساس سن و جنسیت
    • قابلیت ارسال پیامک صوتی
    • ارسال پیامک خودکار
    • ارسال پیامک بر اساس کد پستی
    • ارسال پیامک از طریق فایل اکسل
    • ارسال پیامک از روی نقشه
    • امکان ارسال پیامک به ایرانسلی‌ها
    • امکان ایجاد دفترچه تلفن مشتری‌ها
    • برگزاری نظرسنجی و قرعه‌کشی
    • و…

خرید سامانه پیامکی از مدیانا

 چرا اغلب کسب و کارها برای ارسال اس ام اس از سامانه پیامکی مدیانا استفاده می‌کنند؟

  1. پنل پیامکی در سامانه پیامکی mediana به صورت رایگان ارائه می شود.
  2. این سامانه، وب سرویس پیامکی تخصصی را با بالاترین سرعت در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
  3. پشتیبانی تخصصی ۲۴ ساعته مهم ترین ویژگی سامانه پیامکی مدیانا است که در اجرای بازاریابی پیامکی شما را همراهی می کند.
  4. بانک شماره موبایل ارائه شده در سامانه پیامکی مدیانا جامع و به روز است و مربوط به سال ۱۴۰۰ است.
  5. مدیانا بالاترین سرعت ارسال پیامک را دارد.
  6. پشتیبانی از اجرای کمپین پیامکی از دیگر ویژگی های سامانه پیامکی مدیانا است.
  7. کاربران این سامانه به راحتی می توانند گزارشات ارسال های خود را از سامانه خروجی بگیرند یا مشاهده کنند.
  8. مشاوره رایگان از مهمترین نقاط قوت این سامانه پیامکی است که اطلاعات کافی را به صورت رایگان در اختیار تمامی کسب و کارها قرار می دهد.
  9. در کنار وب سرویس پیامک، مدیانا با ارائه افزونه های پیامکی به صورت رایگان ارسال پیامک را برای انواع قسمت های مختلف سایت ها فراهم می کند.
  10. ارائه خطوط خدماتی در سامانه پیامکی مدیانا امکان ارسال پیامک را به تمامی لیست مشتریان شما فراهم می کند.

جمع بندی

اگر می‌خواهید در بازاریابی پیامکی موفق شوید و به‌ آسانی به مشتریان خود پیامک‌های تبلیغاتی و خدماتی ارسال کنید، اطلاع رسانی کنید، محصولات‌تان را معرفی کنید، کد تخفیف بفرستید و تولد مشتریان‌تان را تبریک بگویید، دریافت پنل پیامکی مدیانا انتخاب هوشمندانه‌ای برای شما است.

مدیانا یکی از قدیم و تخصصی ترین سامانه های پیامکی در کشور است که سابقه زیادی در ارائه خدمات پیامکی دارد. شما می‌توانید همین حالا به سایت مدیانا مراجعه کنید و با ثبت‌نام پنل پیامکی خود را به صورت رایگان دریافت کنید. با تماس با شماره ۹۱۰۳۲۰۹۶ ۰۲۱  همچنین می توانید از مشاوره رایگان این سامانه بهره مند شوید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا