همراه اول غرفه برتر رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۲

غرفه همراه اول از سوی ستاد برگزاری رویداد «کیش اینوکس ۲۰۲۲» از نظر میزان بازدید به‌عنوان غرفه برتر اعلام شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول با حضور در چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی، توانست عنوان برتر را از سوی ستاد برگزاری رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۲ در بخش «میزان بازدید مخاطبین و استقبال از غرفه» کسب کند.

همراه اول به عنوان «لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال»، در این رویداد که از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار شد، «سرویس های دیجیتال»، «سرویس های سازمانی»، «دستاوردهای مالی و امور سهام» را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

شرکت «حرکت اول» نیز در کنار سایر اعضای گروه همراه اول و در نقش سرمایه گذار جسورانه شرکتی با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال و با محوریت هاب های سرمایه گذاری خود حضور داشت که یکی از فعال ترین سرمایه گذاران برای استارتاپ های ایران است.

رویداد مذکور فرصتی بود تا مخاطبان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه بتوانند با مراجعه به غرفه همراه اول ضمن کسب آگاهی از آخرین تحولات و دستاوردهای فنی متخصصان ایرانی در حوزه تلکام و دیجیتال، از نزدیک با سرویس های دیجیتالی نظیر «اوانو»، «همات»،«VSAS» و «گردشگری دیجیتال» آشنا شوند.

گفتنی است همراه اول با توجه به موضوعیت «بازسازی و تقویت مناسبات بین المللی به ویژه منطقه ای در راستای جذب سرمایه‌گذاری خارجی» و «تقویت و توجه بیش از پیش به اقتصاد دانش بنیان و برنامه ریزی جهت تأمین نیازمندی های فناورانه داخلی» در سرفصل اهداف برگزاری این رویداد، تجارب خود را در این زمینه ها برگرفته از ظرفیت های مرکز تحقیق و توسعه اش به KISHINVEX2022 آورده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا