نگرش خود را نسبت به پول و ثروت تغییر دهید

عده ای از افراد دائما دنبال برچسب زدن بر روی افراد ثروتمند هستند و می گویند که این افراد با دزدی و اختلاس به ثروت رسیده اند، اما اینگونه نیست و بسیاری از ثرونمندان از مسیر درست به ثروت رسیده اند.

نقره قزوین

فلز نقره تاثیر بسیار زیادی بر گردش خون بدن دارد برای مثال زمانی‌ که افراد دچار حملات عصبی می‌ شوند گردش خون در بدن آنها بسیار زیاد می‌ شود اگر در آن هنگام از فلز نقره قزوین به‌ عنوان انگشتر یا گردن ‌بند درحال استفاده باشند این فلز می‌ تواند به‌ راحتی سوخت‌ و ساز بدن آنها را تنظیم کرده و سبب ایجاد آرامش بشود.

نگرش خود را نسبت به پول و ثروت تغییر دهید

سنگ فیروزه اصل

سنگ فیروزه نیشابور پر از خواص درمانی و جذب انرژی های مثبت برای دارنده خودش است اگر سنگ فیروزه اصل را تهیه کنید و از آن به خوبی مراقبت کنید این سنگ نیز از شما مراقبت خواهد نمود به گونه ای که این سنگ برای دارنده خود سلامتی، ثروت و امنیت به ارمغان خواهد آورد.

نگرش خود را نسبت به پول و ثروت تغییر دهید

سنگ فیروزه تبتی

برای شناخت و تشخیص محصولات نگینی مانند سنگ فیروزه تبتی، باید به جزییات بسیار ریزی دقت کنیم تا بتوانیم از مابقی سنگها آنها را تمیز دهیم در تشخیص سنگ فیروزه کرمان این نکته حائز اهمیت است. که این نگین معمولا دارای تکه سنگهای کوچکی است مانند سنگهای معمولی که در پشت نگین قابل مشاهده است، فیروزه کرمان در رنگهای کمیاب و خاصی وجود دارد که زیبای و درخشش خاصی در آن است و همچنین ضخامت فیروزه کرمان از فیروزه نیشابور بیشتر می باشد اما استحکام کمتری نسبت به فیروزه نیشابور دارد و شکننده تر است.

نگرش خود را نسبت به پول و ثروت تغییر دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا